Forum
Per cuan serà el "tiberi" en el restaurant del carrer Bilbao??
Salut.
pos aquest dijous que ve (20) no podra ser el Rekkam ens presentara la seua nova montura a Sabadell si vols fer uns riures vine, que hi tindras una sorpressa... jejeje
pos aquest dijous que ve (20) no podra ser el Rekkam ens presentara la seua nova montura a Sabadell si vols fer uns riures vine, que hi tindras una sorpressa... jejeje
ja té el famós 80??? digueuli de part meva que es un renegat!!
Cagontot!!! Los martes y los jueves trabajo por la tarde y no pude ir, a pesar de JLGarzon me había avisado... a las seis o así pasé por la rotonda donde habíais quedado y pensé en vosotros, me dije "Seguro que con tanta agua estarán disfrutando como enanos!!", y veo que no me equivocaba! :laugh:
Que passa amb el Rekkam...qui es o de que va el tema del 80??
No sè de que en parleuuu!!!!. ;D
Salut.
Doncs que el Rekkam s'ha canviat el cotxe, tenia un disco 300 amb motor TGV i ara se l'ha canviat per un 80 del costat fosc...
Pero qui es el Rekkam... vaig una mica despistat amb el "nick"...
Vaja amb el reverso oscuro... 😀
Doncs el Rekkam es un company de foro, que participaba poc... pero un amic de molts dels que pululem per aqui.
hola,
seguiu quedant els dijous??? m'agraderia apuntar-me algun dia... si espot, clar.
gracies
Ara hem badat un parell de dijous, pero com a norma ens juntem quasi be tots... aquest (10-06) toca a Sabadell un altre cop, i suposso que el seguent (17-06) tocara la Garriga, el del 24 es evident que ens el saltem i l'1 de juliol encara esta per decidir... pero no estaria gens malament que toqués a BCN que ja fa temps que no ens quedem per aqui... ;D
Si,si... ::) a la vora....per la Garriga segur que feu una ruteta de aquelles que... :happy6: :confused2: :help:
Salut.
si te refieres a las de gaypoints... hace tiempo que no las hacemos ..... jajajaja
Ui, que s'ens "gaidesvia" el post! 😀 😀 Quan quedeu per La Garriga ¿Podeu indicar horari i lloc?