Forum
Aquí teniu un enllaç web amb les dades del "Centro de Perdición y Redención Land Rovera"; si cliqueu a l'opció "ampliar mapa", espereu uns segons i s'obrirà automàticament el Gúguelmaps i podreu demanar-li com arribar-hi des d'on sou, inclús amb el mòbil:
https://www.kupua.com/ca/lagarriga/bar-restaurant-jovi
No sigui dit que no donem facilitats! Au, que encara som poquets! Que vagi bé!
SNAIL, si soc per aquí (quasi seguro que si) et puc portar jo i a vore si s'anima també en Mercurio... jejejeje
Bona nit:
Tambè soc un no habitual, la trobada és nomes gastronomica o punt de partida?
No prometo rés intentare de passar mínim a dir hola.
A quina hora és?
SNAIL, si soc per aquí (quasi seguro que si) et puc portar jo i a vore si s'anima també en Mercurio... jejejeje
Per alusions... dificil de compaginar, amb un peque que tinc deixarlo amb la dona tota sola tenint que donar-li de sopar, bany, i fer dinar i sopar pel dia seguent és una put*d* per ella.
Encara estic pagant penitencia avançada pels tres dies que els deixare solets per anar de "convivencies" al nacional. 😮
Pero gracies per l`oferiment.
Carles, gracies per la teva explicació. OK entesa. :thumbsup:
S' arribo a sopar es que adames es correcte. Si no arribaré per fer ,el ressopo. :laughing7: :laughing7:
Però sigui com sigui dijous allà estaré. ;D
Salutacions
PD Mr. Croqueta bon enllaç 😀
Perfecte Roger el dimecres et faré una trucada i si encara estàs a Barcelona quedem per anar plegats :thumbsup:
Gracies
mercurio109e Quina llàstima :'( . Estaria molt bé conèixer-nos abans i poder planificar junts la gran evasió als Pirineus. :occasion14:
Salutacions
Bona nit:
Tambè soc un no habitual, la trobada és nomes gastronomica o punt de partida?
No prometo rés intentare de passar mínim a dir hola.
A quina hora és?
Hola Santi,
Només és trobada gastronòmica. En alguna ocasió com a ressopó s’ha fet algun tram per aquí a prop per a fer la digestió, però: primer, no és legal circular de nit, i segon, la combinació de les tapes, la salsa picant assassina, l’arròs caldós, i les birres-clares-cava-i altres d’alguns, mentre fots bots per la muntanya, es converteix en un còctel explosiu en el estómac. A més que a l’endemà toca anar a treballar... ::)
Au intenta venir que a ben segur t’ho passarà bé. 🙂
Carles (GASSMAN)
Txus ves encarregant el arros caldos que l'ultim cop no el vam demanar i jo me vaig quedar amb les ganes. Vinga nois que ens queda res pel nacional. Quines ganes tenim de veurens a tots.
Confirmaré a últim moment però casi segur que vindrem els 3,la Mar i el Defender diuen que sol no puc anar-hi ;D ;D
Hola a tots jo tambe mi apunto que ja fa temps que vull venir! De pas anire escalfant motors pel nacional ;D ;D
(no se com posarme a la llista)
Llista actualitzada.
Mr. Croqueta, 1- total 1
Mayors, 1- total 2
Toti, 1- total 3
Txetd5, 1- total 4
GASSMAN, 1- total 5
Maxporcuatro, 1- total 6
TXUS.200, 1- total 7
sr. petit, 1- total 8
Judokabcn, 1- total 9
Guru.v8, 1- total 10
Cordobes, 1- total 11
SNAIL 88, 1- total 12
Barcelo, 1- total 13
roger 1 dubte.
landriver 1 dubte.
Ullfoll 3 dubte.
Salutacions :occasion14:
Llista actualitzada. vinga que 13 es un mal numero!!
Mr. Croqueta, 1- total 1
Mayors, 1- total 2
Toti, 1- total 3
Txetd5, 1- total 4
GASSMAN, 1- total 5
Maxporcuatro, 1- total 6
TXUS.200, 1- total 7
sr. petit, 1- total 8
Judokabcn, 1- total 9
Guru.v8, 1- total 10
Cordobes, 1- total 11
SNAIL 88, 1- total 12