DIJUEVES EN SANT QU...

Avisos
Vaciar todo

DIJUEVES EN SANT QUIRZE 26 gener 2012

29 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
3,772 Visitas
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519
Topic starter  

Doncs bé, avui estan reunits el PIKAO 300, DARISO i un servidor, em decisit fer dema un sopar a Sant Quirze, a un local, Billar, Dardos, Humor MONOLOGOS, futbolines , etc, etc.

El preu del sopar sera lliure ja que es un lloc molt normalet i pots menjar el qeu vulgui.

De moment obrimt llista els cofundadors de l'idea.

• pikao 300
  • dariso
  • Xavi 300 tdi

L'hora detrobada entre les 9 i 9.30h....

L'adressa la posso demà pero es molt facil, nomes entran per sant quirze des de sabadell, es veuen unes naus on posa APB..!!!1
😉

(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

I després ruta!

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Vaya tiene buena pinta pero yo no asistiré , dos cenas en el mismo mes es estirar mucho , y mas teniendo en cuenta que el Viernes que viene salimos para Burgos .

Un saludo !

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

doncs jo ho tinc dificil... no tinc cotxe, crec... i dels que hi sou apuntats seria una putada que n'hi tinguessiu que portar despres a BCN

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

Me parece muy feo deciros que no ya que siempre os apuntais a La Garriga..pero ni tengo tiquets , ni pasta ........

Xavi &Cía. espero sepais perdonar mis pecados......

Ademas en ese grupito hay algun descerebrado y mi medico personal me ha recomendado no sufrir situaciones de estress producidas por el autocontrol que provaco el tener que renunciar a determinadas tentaciones....

Un abrazo

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Topic starter  

doncs jo ho tinc dificil... no tinc cotxe, crec... i dels que hi sou apuntats seria una Pda que n'hi tinguessiu que portar despres a BCN

Presi si ganas tienes, yo ir a buscarte y llevarte es un placer, lo importante es que te apetezca retarme. Un billar o un futbolin...!!!!

Xavi

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio

Per mi no problemo!!!, al futbolin et guanyaré segur i al billar depen de com es doni la nit... jejejeje

ResponderCitar
(@SuricataBcn)

hablando de futbolin......prometo que la proxima bbq en mi casa HAREMOS CAMPEONATO DE FUTBOLIN con uno totalmente homologado y profesional de la casa CORDOBA.......

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Topic starter  

Per mi no problemo!!!, al futbolin et guanyaré segur i al billar depen de com es doni la nit... jejejeje

Doncs digam hora (20,30h) i lloc de recollida.... mi capitan !!!

hablando de futbolin......prometo que la proxima bbq en mi casa HAREMOS CAMPEONATO DE FUTBOLIN con uno totalmente homologado y profesional de la casa CORDOBA.......

Yo como buen catalan para no gastar,mis primeras borracheras me las ganaba jugando al futbolin y la pareja que perdia pagaba un cubata a la ganadora...solo dejo eso en el aire........ y QUIEN TUVO,  RETUVO !!!!!

😉

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

pikao 300
DaRiSo
Xavi 300 tdi
RPodio
Project Cars

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio

per venir no et preocupis, vindre amb l'Albert... com sempre el problema es la tornada... jejeje

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

:-[ Sentin-ho molt nosaltres tenim que mesurar molt les despeses i aquest més ja tenim el poquet/guardiola una mica escarransit. Que us ho passeu molt bé i ja ens explicareu com van aquestes juguesques (jo dec ser l'únic tio que de jovenet no jugava al futbolí, tinc menys força als canells que el pet d'una monja)  :icon_biggrin:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@SuricataBcn)

Carles lo siento pero NO HAY TIOS que no hayan jugado al futbolin, o sea que te recominedo una urgente exploracion fisica para descubri posibles alteraciones en tu cuerpo que no hayas notado extranas hasta el momento.........

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Topic starter  

per venir no et preocupis, vindre amb l'Albert... com sempre el problema es la tornada... jejeje

jo et portoa casa, com no prenc alcohol !!!!

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Es el que cau darrera del Quadis? es molt probable que em pugui acostar aquesta nit, estic una miqueta "chungo" però ja que és aquí al costat podré vindre a més a més ho faria amb el 109 ja que l´altre el tinc sense pneumàtics...

Salutacions

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: