Forum
“Dijueves” 24/09/2015
Us ve de gust fer un “dijueves” pre-Party als peus del Montseny?
És una bona ocasió per conèixer gent que fins ara només coneixies virtualment de “xerrar” per el foro o per el WhatsApp, retrobar companys amb els que fa temps que no coincidies, i ja de pas, mantenir en un bon nivell a “los tres amigos” (en aquest cas; pressió arterial, colesterol, i triglicèrids). ::) :icon_biggrin:
A més, els que treballeu per Barcelona teniu festa... A veure si així els indecisos s’animen. 😉
Com sempre en aquests sopars, es xerra de tot i de res en concret, de manera distesa, per a desconnectar una estona dels nostres mals de cap quotidians i gaudir de la nostra afició per aquests “cacharros” i tot el que els envolta. Per cert, les nostres sofertes parelles també son benvingudes. 🙂
Per els que no heu vingut mai, l’adreça és: Bar Vilamajor. A la plaça de la Vila de Sant Antoni de Vilamajor 08459. Hora com sempre, a les 21:00h.
Obro llista:
GASSMAN i Cristina. Total comensals: 2
molt bona proposta Gassman, pero em sap greu, a mi si em toca currar es el que te ser autonum, i l altre es que la party es el 3 no? una setmana mes tart no? per no equivocar me.....be, disfruteu lho socis i ens veiem a la party per que m ensenyeu a moure per aquest espai, encare mhaig d estrenar en aquest mundillo i em fa molt de respecte i no liarla i aixafar el cotxe jejejejejeje
Enviat des del meu Y635-L01 usant Tapatalk
Eeeeehhhhyyyyy
Joan I Gemma Total comensals: 4
salu2
Joan I Gemma Total comensals: 4
Lo Croquet. Total comensals: 5
Si puc escaquejarme el divendres i fer pont, vindrem!! Però no hi tinc gaire fe..
Records nens!! 😛
Buenasss.....doncs jo fins mes tard no ho sabre...tinc molt lio avui i demà..
Cap problema Txus, un de més o de menys sempre es pot encabir. Tan de bo puguis venir, ara fa dies que no ens veiem.
Carles (GASSMAN)
Jo al final no puc venir, a veure si la setmana que ve m'acosto a saludar per la party.
Gracies company!! Però...no puc , em llevo d'hora i plego tard...ens veiem per la party ....espero 😉
Una llàstima que ahir no ens poguéssim retrobar. :-[
Bé, al final vàrem ser poquets, 9 i mig (si comptem com a "mig" a la bellesa dels “ojazos” blaus i somriure entremaliat que es diu Júlia). Com sempre, bona teca, bona conversa, i aquest matí ha costat una mica més llevar-se per anar a currar. ::)
Jordi-td5 i Txus.200, una Party sense vosaltres no seria el mateix!!! :'(
Ens veiem per les Comes. 😉
Carles (GASSMAN)