Forum
[move]ATENCIO A TOTHOM, CANVI DE DIA !!!!!! SERÀ PER MOTIUS LOGISTICS DE FESTA MAJOR LOCAL, EL DIMECRES 1 D'AGOST !!!!
ATENCION A TODO EL MUNDO, CAMBIO DE DIA !!!!!! SERÁ POR MOTIVOS LOGISTICOS DE FIESTA MAYOR LOCAL, EL MIERCOLES 1 DE AGOSTO !!!![/move]
REINICIAMOS LA LISTA ....... para el DIA 1 d'AGOST !!!!
- Xavi 300 i mestressa
- Suricata + señora del castillo
- Tequila + limonysal
- Roger
- Pikao
- Joan y Gemma
- Toti y Nuria
- Jordi Td5 "lo petit"
- Txus 200
- Danny73 + Erika
- Gassman + cris
- Mr.Croqueta
Salu2
L'1 d'agost ja no em va tant bé, però crec que encara podré anar-hi. M'hi apunto.
LLISTA PER L'1 AGOST:
- Xavi 300 i mestressa
- Tequila + limonysal
- Roger
- Pikao
- Joan y Gemma
- Toti y Nuria
- Jordi Td5 "lo petit"
- Txus 200
- Danny73 + Erika
- Gassman + cris
- Mr.Croqueta
- AWE
[move]ATENCIO A TOTHOM, CANVI DE DIA !!!!!! SERÀ PER MOTIUS LOGISTICS DE FESTA MAJOR LOCAL, EL DIMECRES 1 D'AGOST !!!!
ATENCION A TODO EL MUNDO, CAMBIO DE DIA !!!!!! SERÁ POR MOTIVOS LOGISTICOS DE FIESTA MAYOR LOCAL, EL MIERCOLES 1 DE AGOSTO !!!![/move]
- Xavi 300 i mestressa
- Tequila + limonysal
- Roger
- Pikao
- Joan y Gemma
- Toti y Nuria
- Jordi Td5 "lo petit"
- Txus 200
- Danny73 + Erika
- Gassman + cris
- Mr.Croqueta
- AWE
Salu2
Ja hi cabreu tanta gent? Jo anava apuntar 3 més... LaRange, Sofi i DaRiSo... Però ja veig que no hi cabem... Un altre dia serà...
P.d. El pròxim el muntem a Sabadell o a Sant Quirze del Vallès??
Ja hi cabreu tanta gent? Jo anava apuntar 3 més... LaRange, Sofi i DaRiSo... Però ja veig que no hi cabem... Un altre dia serà...
P.d. El pròxim el muntem a Sabadell o a Sant Quirze del Vallès??
Amic David, AIXÒ NO ÉS CAP EXCUSA PER NO VENIR. >:(
Com diu el Joan Tardà del Polònia “perdoneu però algú ho havia de dir” :thefinger:
Carles (GASSMAN)
P.d. El pròxim el muntem a Sabadell o a Sant Quirze del Vallès??Amic David, AIXÒ NO ÉS CAP EXCUSA PER NO VENIR. >:(
Com diu el Joan Tardà del Polònia “perdoneu però algú ho havia de dir” :thefinger:
Carles (GASSMAN)
Vale... El motiu real és perquè és massa lluny. 😉
Fent amics com sempre David ::)
El próxim dijous serà sense Montse y potser jo tampoc ja que marxem a treballar fora...
Fora, es més lluny que San Cugat, Barcelona, Madrid... No sé gairebé mes a prop de Londres...
Salutacions i si no vens ja ens veurem en algun nacional o a la billing si pujes algún dia...
Fent amics com sempre David ::)
El próxim dijous serà sense Montse y potser jo tampoc ja que marxem a treballar fora...Fora, es més lluny que San Cugat, Barcelona, Madrid... No sé gairebé mes a prop de Londres...
Salutacions i si no vens ja ens veurem en algun nacional o a la billing si pujes algún dia...
L'únic motiu pel que em sap greu no venir, es el no poder despedir-me degudament de vosaltres... Tranquil que segurament ens veurem a algun nacional o a la billing, a la d'aquest any segur que no perquè no hi ha calers per viatjar. Salut company!
L'únic motiu pel que em sap greu no venir....
Gracies de part de tots els demes que hi serem...
L'únic motiu pel que em sap greu no venir....
Gracies de part de tots els demes que hi serem...
Ja li estem donant la volta a tot... Veus com no puc venir? Encara soc proscrit...
- Xavi 300 i mestressa
- Tequila + limonysal
- Roger
- Pikao
- Joan y Gemma
- Toti y Nuria
- Jordi Td5 "lo petit"
- Txus 200
- Danny73 + Erika
- Gassman + cris
- Mr.Croqueta
- AWE
Salu2
P.D. Continuem amb la llista, DARISO tu i jo parlarem molt en serio, pero no aquest post q el protagonista es el Francis i la Montse. No contestis mes.
Per anar amb el roger d'acompanyan polo i texanets amb albarkas, traje complet o simplement amb una damarreta i pantalo curt serveix??? Si encara estaa la peticio en alça esclar...
Pero si ja som apuntats 😉
Doncs sí, Jordi, ja esteu apuntats, "mismamente que menda lerenda". Acabo de fixar-me amb la foto del teu nick... Me suena a etiqueta de salsa bravera... ¿potser?
Ampliando la lista
ST !!!!
ATENCION A TODO EL MUNDO, CAMBIO DE DIA !!!!!! SERÁ POR MOTIVOS LOGISTICOS DE FIESTA MAYOR LOCAL, EL MIERCOLES 1 DE AGOSTO !!!!
- Xavi 300 i mestressa
- Tequila + limonysal
- Roger
- Pikao
- Joan y Gemma
- Toti y Nuria
- Jordi Td5 "lo petit"
- Txus 200
- Danny73 + Erika
- Gassman + cris
- Mr.Croqueta