Forum
Des de Sabadell
Bon dia a tots!
Aprofito aquest subforum per a presentar-me també per aquí. Sóc el Fraderix, de Sabadell, i des de fa uns mesos tinc un Series III del 1980.
Espero poder coincidir aviat amb vosaltres i fer alguna sortida.
Podeu trobar les presentacions que he fet als següents links:
Presentació: https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=89073.0
Pasarel·la: https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=89074.0
Salut!
Fraderix
Salutacions Fraderix, ara des de l’apartat de Catalunya. Felicitats per el teu anhelat Series. :hello2:
Ja veuràs que per aquí hi han forces més companys apassionats dels “trastos” (dit amb estima) senzills, resistents, i sense additius electrònics. Es acollonant lo bé que encara es porta per la muntanya un “avi” de 35 anys. El regust de veure que tu amb el teu series passes per un lloc sense gaires problemes, on un 4x4 modern, costós, i carregat d’electrònica, no te preu... :icon_biggrin: 😉
Per cert, malgrat vegis que per aquest apartat de Catalunya hi ha poc moviment, no et pensis que som poquets. La majoria “xerrem” a través del WhatsApp, que es molt més directe i reservat. Però no et preocupis que les coses importants també les comuniquen “en obert” per aquí (sortides, quedades, el famosos sopars mensuals dels “dijueves”, etc.) 🙂
A veure quan tenim ocasió de coincidir, i podem gaudir en directe d'aquesta meravella.
Carles (GASSMAN
Gràcies Gassman! 😉
Efectivament, de moment ja he fet algunes sortides 4x4 amb el meu Series i un Niva del 86 d'un parent, i és sorprenent com ambdós, tot i ser ben diferents, es poden ventilar bona part dels 4x4 moderns. Això si, cal veure com ens queda el cos després de botar i rebotar amb aquests cotxes! ;D
Pel que fa a l'activitat d'aquest subfòrum, ja m'ensumava que bona part dels moviments es fan per whatsapp, com acostuma a passar ara. Ja he vist que el grup el formen els socis del club. Tant bon punt formalitzi la meva adhesió us hi sol·licitaré l'entrada 😉
Gràcies per la rebuda, i fins aviat.
Fraderix
Benvingut a aquesta família d'un altre Sabadellenc però a l'exili... Amb un SIII 109 industrial del 77 en "stand by".
Si tens ocasió no et perdis almenys un dijueves i així coneixer a la gent de més a la bora.
Salutacions