Defender : The king...

Avisos
Vaciar todo

Defender : The king of the forest!

4 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
723 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Serveixin aquests dos vídeos com un homenatge al Defender (i a Land Rover, en general) :

Journey of the Old StageOne Land Rover.wmv

MADV4WD Watagans Nov 2012

(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Bons videos Miquel,, ja m'hi veig aquí amb aquests barrissals m'està agafant el mono de fer algun video amb fang , ja que d'aigua en tinc uns quants.

Gràcies per compartir-los.

Albert

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Compte, una cosa : el fang es fica per tot arreu i (al contrari de l'aigua) ... no surt sol!!!

En certa ocasió (el primer any que vaig comprar el Defender) el 28 de desembre (Sants Innocents!!!) em vaig ficar en una trampa de fang que no es veía. Van quedar les rodes totalment submergides. El sostre del Defender m'arribava al pit!!!. Era un fang argilós, com goma, que xuclava cap a endins. No havia ningú (ni cap casa a prop) per a demanar ajut i, com era per la tarda, va anar-se fent fosc. Vam haver-nos de quedar la nit (va ser la més freda de l'hivern) i al llevar-nos, al terra havia una crostra de gel de més d'un dit de gruixida. Pel matí vam aconseguir arribar a Rupit (jo em vaig quedar intentant treballar amb les eslingues, el gat del coche (que es doblegava perillosament, amb perill de trancar-se), fent torniquets amb la vegetació propera per veure si es bellugava... Res de res. Al migdia següent va arribar un Santana vell amb un tràctel manual. Se li va trencar el tràctel i, finalment (al cap de 23 h.) vam aconseguir sortir els dos. Quan vaig arribar (i després d'haver-li fet una rentada exhaustiva amb la mànega d'aigua a pressió a l'entrada de casa) vaig dur-lo al taller d'un amic : va sortir fang de tots els racons interiors, imposible d'imaginar-s'ho i tots els frens es van haver de canviar : els de les rodes i el de mà estaven totalment esmerilats, sense frenar gairebé res de res.

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Si MIquel això que dius es totalment veritat ja ho se que el fang es molt fotut si t'hi quedes enganxat després t'ho malmena tot, en el cas d'haver fang s'ha de mirar molt bé que puguis sortir, portar winch, i sobre tot no anar mai sol.

De totes maneres gràcies pels teus consells son coses que s'han de tenir en compte.

ResponderCitar
Compartir: