Compra pneumàtics d...

Avisos
Vaciar todo

Compra pneumàtics de camp

11 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
853 Visitas
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206
Topic starter  

Quan vaig tenir el Nissan Terrano vaig tenir dos jocs de rodes: unes de carretera i unes de camp, amb uns Insa Turbo Sahara que anavem molt bé. El cas és que les rodes de camp les vaig comprar usades a través d'un foro.
Ara, des de fa uns dies tinc un Discovery 300 que munta uns Pirelli Scorpion STR que veig que van bé per carretera, però fan pinta de no ser gens bons en camp, de manera que vull fer com quan tenia el Nissan: comprar un altre joc de llantes i muntar pneumàtics de tacos. He preguntat en alguns tallers de les rodalies de Blanes i només em poden oferir rodes 50%-50%, mentre que jo busco algo més radical. Sabeu d'algun taller per la zona de la Selva/Maresme que treballi amb Insa Turbo, Fedima, Black Star,...?

Salutacions

(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Una mica mes al sud d on ets tu, a mataro, tens els companys de Black point, potser ells et podran ajudar.....

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Gràcies. Ara només em falta trobar un joc de llantes usades per poder fer el muntatge.

Salutacions

ResponderCitar
(@alex discovery)
Respuestas: 187

Hola peyo,te dejo ests direcion aqui me puse unos fedima de tacos en mi discovery me salieron bien de precio
cami del mig,21 (cabrera de mar) tel 610266868, 93 7595531 fue el sitio mas barato que encontre ,un saludo

ResponderCitar
(@puesfran)
Respuestas: 435

Hola Peyo, yo tengo unas puestas en el foro de ventas. te pongo el enlace, https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=64263.0
un saludo.
Fran.

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Interesante Fran. El problema es encontrar donde me las monten porque me he encontrado en la situación que para que te monten unos neumáticos en unas llantas, tienes que haberlos comprado allí. Si encuentro donde me lo hagan, posiblemente te llame.

Saludos

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Peyo jo tinc un joc de llantes de defender amb pneumatics de camp a la venda (les llantes van de regal i les rodes estan equilibrades).
Ara no tinc l'anunci al forum perque caduca al cap d'un mes i entre la mandra de renovar i que l'ordinador on tenia les fotos s'ha mort no ho he fet, però si t'interessa torno a publicar l'anunci

ResponderCitar
(@javi300)
Respuestas: 296

Peyo, si necesitas montar las que te dice Franing, yo te acompaño donde te las van a montar y muy bien de precio.

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Peyo jo tinc un joc de llantes de defender amb pneumatics de camp a la venda (les llantes van de regal i les rodes estan equilibrades).
Ara no tinc l'anunci al forum perque caduca al cap d'un mes i entre la mandra de renovar i que l'ordinador on tenia les fotos s'ha mort no ho he fet, però si t'interessa torno a publicar l'anunci

Gràcies Blop, però les teves rodes ténen 7 cm més de diàmetre que les meves, i com que porto suspensió de sèrie, crec que m'anirien tocant per tot arreu.

ResponderCitar
(@Trinxapedres)
Respuestas: 41

Per canviar els neumàtics pots provar a : http://www.i-neumaticos.es/

Son tallers mòbils i t'ho canvien a domicili. El seu catàleg no tenen neumàtics molt especialitzats, però BFGoddridge y Cooper si que tenen. Tot es preguntar...

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Gràcies Blop, però les teves rodes ténen 7 cm més de diàmetre que les meves, i com que porto suspensió de sèrie, crec que m'anirien tocant per tot arreu.

No tens raó, el discovery de sèrie no hi queben

ResponderCitar
Compartir: