Forum
compra deneumatics...
tinc ke cambiar els 4 neumatics del meu disco 300 els continental ke porto ara son 100 per 100 carretera i son els que duia el cotxe kuan el vaig comprar,, i apart de ser una bona merda necesito alguna cosa amb mes tac...
durant la setmana de casa a la feina faig asfalt i un parell de diees ke vaig a casa els pares a pagès... paso per un corrios de terra, pero els caps de setmana faig pistes,, pero res d´extrem, ke m´aconselleu...
busco alguna cosa ke es vegi ben parida de tacs, pero ke em serveixi per asfalt també, pero sense arrivar a reventar el pressupost,,,
i si algu em pot aconsellar algun lloc per Girona...
gracies per endevant.
jo crec que t'hauries de mirar un A/T, llavors depen del pressupost, un bf goodrich all terrain t'anirien molt bé, però són carillos.
Gracies jordi...per el ke he mirat akest son perfectes, pero valen una pasta, per aixo busco un ekivalent mes barat, pero no m'aclaro, en el firo hi ha algu ke vengui neumatics...
No trobaras equivalents als BF A/T a baix preu, abans portava els Pirelli Scorpions A/T que son uns 25/30 euros més economics per roda i no es poden comparar, ara porto els BF y els propers seràn els mateixos, tant per asfalt com per camp.
general grabber equivalents a les AT de bfgoodrich i cooper, que te varis models i que són econòmiques i bones. Però les millors les BFG AT, sense dubte.
Jo, les properes que montaré són cooper.
Una salutació
Mik
Mirat les Bridgestone D694. I fins i tot, unes Michelin Latitude Cross. Diuen que van de fabula!!! i per lo crec que tu les vols, et poden anar molt imolt be!!!
Salutttttt