Forum
Catalands al X Nacional del CLRTTE
Nois !! esto esta en marcha ya !! 11 / 12 y 13 de Mayo .
-. TXUS.200 ( Acampada )
Bones
-. TXUS.200 ( Acampada )
-. J.E.G. (hotel, por reservar)
-.Pinacsi a la expectativa de la feina......
Yo estare esa semana en Cordoba y me he apuntado en el foro Andaluz para ver si puedo ir acompañado
Nos veremos alli, por supuesto de acampada
Yo voy si el petit me lleva.... Esta vez espero que no volquemos....
Si pasa la ITV el series esta semana tengo LR para ti...
Si pasa la ITV el series esta semana tengo LR para ti...
Eres un crack!!!!
Buenas
Y el trueno? otra vez enfermo?
Buenas
Crisis no budget.... El trueno esta como los grandes vinos mejorando en bodega a que llegue el momento ideal
Buenas
Crisis no budget.... El trueno esta como los grandes vinos mejorando en bodega a que llegue el momento ideal
Yo si quieres te guardo un ADHESIVO AMARILLO !!!.... 😉 😉
8)
Nosaltres encara no estem segurs si hi podrem anar o no.......de moment no dic rec.....
Saluttttt
::) Si l'alineació dels astres ens és propícia, la Cristina, un servidor, i "el trasto", estarem per allà. :blob10:
Una abraçada companys,
Carles (GASSMAN)
Bones
La higgins i jo tenim la guerra declarada al calendari!!!! estem fent esforços per poder assistir..... veurem que en resulta finalment!!
hola companys, jo segur que vaig,en un principi en el series, perque tinc una oportunitat de vendre el turisme i
agafar-me un disco td5 del 2004 plata. aquesta setmana vaig a veurel. aveure, no se si el tindre pel nacional, pero seguramet que si, un salut companys.
I per cert el meu copilot sera el meu fill de 5 anyets, i anirem d'acampada amb tota la colla, i jo vull dos adesius del catlands. xd. Feia temps que anava darrera d'aquest canvi. aquesta setmana faig la inscripcio pero vull esperarme en sapiguer si vaig amb el series o el disco si el tinc! esta de serie. ja penjare fotos quan el tingui.