Forum
Calçotada 2010
Be, doncs despres d'un any de parentesis per causes varies, aquest any tinc intencio i ganes de tornar a muntar una altra calçotada...........el que seria la IV Calçotada Senglanera!!
Farem una llista de la gent que volgueu venir i que es tancara al 15/02/2010. El adults que s'apuntin, podran fer una preinscripcio de 10€ en una conta que os posarem en breu.
No es tracta d'anar a un restaurant.
Com cada any, els calçots i la carn seran cuinats entre tots, i despres anirem a menjar-los als "terrenys" que tenim a les afores de Torroja del Priorat.
El dissabte seria el dia de fer la calçotada, i els que es vulguin quedar a dormir, o podran fer via "bibac" als mateixos terrenys, o a les cases rurals del mateix poble, per fer una ruta d'amics el diumenge. El tema sera el 20/21 de Març.
Els que vulgueu o tingueu intencio de venir, aneu posant el vostre nom en aquest post, i el numero de gent que penseu que vindreu.
Espero que aquest any poguem tornar a ser una cuants i tornar a veure la cara dels que fa temps que no venen.
Salut companys!!!!
Bien, pues despues de un año de parentesis por motivos varios, este año tengo la intencio y ganas de volver a montar otra calçotada...la que seria la IV Calçotada Senglanera.
Aremos un alista de toda la gente que tenga intencion de venir el 15/02/2010.
Los adultos que se apunten, podran hacer su inscripcion en un numero de cuenta que facilitaremos en breve de 10€.
No se trata de ir a un restaurante.
Como cada año, la carne y los Calçots, seran cocinados entre todos y nos iremos a comer a una finca muy proxima a Torroja del Priorat.
El sabado sera el dia de la calçotada, y los que se quieran quedar a dormir, podran hacerlo en el mismo terreno donde se ara la comida, o en las casas rurales del pueblo. El domingo se realizara un aruta de amigos tranquila por la zona.
Las fechas son el 20/21 de Marzo!
Los que tengais intencion de venir, ir colgando vuestors nombres en el post, y anotar el numero de personas que vendran.
Espero que este año, volvamos a ser unos cuantos y podamos volver a ver las caras de los que hace tiempo que no vienen.
Salut compañeros!
YEEEEEEEEEEEEHA!!!
I no tinc res més a decir - Y no tengo nada más que añadir.
Obro la llista/Abro la lista
- Pau i Laura
Yo me apunto si no tengo que ir con traductor
por que lo entiendo casi todo pero me da verguenza hablarlo
- Pau i Laura
RVE,elektra y 2 mas
Nada hombre...si alguna vez no nos entiendes, nos avisas y lo arreglamos, que acostumbrados a hablarnos de una manera, de vez en cuando se nos puede ir el santo al cielo!! jejejejeje
Entiendo que sereis 4 RVE??
Si aceptais a un XALAOOOO con su familia seguramente asistiremos
2 Adults i una Nene
DWwwwwwww
No pase res Joan.......ja ho anire sumant..pero gracies igualment!!
per cert, tu vens????
Jordi, sens problem.....si voleu venir ja saps, apuntata a la llista!!! jijijijijijijiji
No pasa nada Joan.....ja lo ire sumando...pero gracias igualmente.
Por cierto, tu vienes???
Jordi, sin problema...si quereis venir ya sabes, apuntate a la lista!!! jijijijijiji
Buenas Joant !!! Puedo preguntar por que ?? :crybaby2 :dontknow:: es que al ver que excepto Rafa Ponce todos son asiduos o Socios del Club...pero que si molesta o esta mal hecho o lo que sea , lo borro y en paz , yo si todo va bien ire igualmente...y no comere calçots :evil6: :occasion14:
Saludosss........!!!!!!!!1
Txus, si es la IV calçotada senglanera em sembla llogic que la llista es faci al foro senglars, mes que res per una qüestió d'ordre,si el Francesc vol publicarla a la llista del CAT4x4 i algún altre foro com per exempla el del Nacho (KZJ) s'ha de fer una llista d'assistents a cada foro?, sembla mes llogic posar l'enllaç a senglars.
Ea , pues ya no esta , si el precursor de la misma lo cree conveniente copia y pega ;)...Yo ire igualmente si no falla nada :occasion14: :toothy10:
Clan Txus.200 - 3 adultos
Jo no soc Soci de Senglars, pero si tinc a "La Bestia" arregladeta i consegueixo convencer a la Dona, ja diria algo.
Això es el 20/21 de Març i costa 10€... o despres farà falta pagar alguna altra coseta?... es per a fer calculs i poder passar l'informació a mes persones.
Tenim fins el 15 de Febrer per apuntar-nos, oi?
Nyam Nyam... Ja els estic degustant!!!!!!!