Forum
Aqui teniu, aneu dient que s'hi ha de fer, quan la tinguem enllestida us la passaré amb format .pdf per portar a l'imprempta.

Salut!
Hola a tothom,
M'encanta la idea I l'adhesiu, per mi ja m'en podeu apuntar un parell.
Salut i Gracies per les molesties I la feina que esteu fent.
Dues mes per mi!!!!! A les comes tots amb grup land rover de catalunya!!!!
Yo los presupuestos los he pedido de 10x5 mas o menos un billete de 5 euros
Per ja estan bé. Fem una primera tirada i més endavant ja es mirarà de fer altres tamanys, o un de tela pel polar o la samarreta.
Bon dia a tots, que us semblaria les lletres amb groc?vuleu que fiqui les repostes que rebut de les empresas o les envio per privat algu?
Hola a tots
Un consell no per por, sinò per seny.
Jo el faria el més discret possible tant de mida com de colors tal com està el panorama en el país. Per exemple el d' aquest Club que porteu els socis està molt bé. Jo com no sóc soci no el tinc, però no dubtaria en posar-lo si el tingués.
Al meu turisme jo portava l'ovalat amb la C i de fons les quatre barres. Un matí me'l vaig trobar tapat amb sprai i el cotxe ratllat amb alguna cosa que podia ser una clau o un tornavís. No van trigar molt de temps en fer-me una desgràcia. No anomeno el lloc, perquè d' intolerants desgraciadament n'hi ha a tot arreu.
De totes maneres aquesta iniciativa m'agrada molt i, sigui quin sigui el resultat, jo en voldré comprar-ne.
Salutacions
Particularment deixaria les lletres en blanc! Home les ofertes les podriem veure tots, no?
Pel tema de qualitats i materials segur que molts de vosaltres per temes de feina en sabreu una mica i podreu opinar amb coneixement de causa!
Company Snail88... per desgràcia el que descrius et posar a qualsevol lloc... però no hem de tenir por... si no malament anem...
El disseny és força "políticament correcte" i neutral.... El qui volguem expressar més coses encara ens queda molt d'espai en el LR ;D per enganxar adhesius "força més subervesius" 😀 😀
Però anem al quid del post, sembla que el disseny del òval verd va guanyant quòrum, no?
Pues ho que digui la majoria, el tema es que no se com renviar els mails amb el presupost si vuleu li envio amb algu i que aquest ho penji, el tema de qualsevol bretolada sempre estas exposat fiquis un adhesiu o no, pero bueno la gent es aixi.
Per una altre banda crec que ara que es te un disseny s' hauria de possar una data limit per demanar cadascu les que vulgui.
Pues ho que digui la majoria, el tema es que no se com renviar els mails amb el presupost si vuleu li envio amb algu i que aquest ho penji, el tema de qualsevol bretolada sempre estas exposat fiquis un adhesiu o no, pero bueno la gent es aixi.
Per una altre banda crec que ara que es te un disseny s' hauria de possar una data limit per demanar cadascu les que vulgui.
Fes una foto de prop al pressupost y penjala aqui com foto es lo més sencill.
Estava una mica desconectat del post pero ara que l'he rellegit m'hi apunto si encara hi sóc a temps.
Un parell per a mi de moment, probablement algun més quan hi hagi el preu definitiu.
Salutacions