Forum
Txus 200 si dilluns no t arriben m' ho dius que demanare a correus
Per fi han arrivat a casa!!! Aquí els de correus mai tenen presa rep buidar la cartera ( suposo que es amor als sobres... espero que no siguin com en Barcenas) ;D ;D
Els adhesius son fantastics, i pot ser que enganxi fins i tot el sobre !! :toothy10: :toothy10:
Moltes gracies per tot senyor NACA i senyora aqui em tindreu sempre agraït pel que vos pogui ajudar... i una cerveseta el dia que ens poguim veure. :occasion14:
Salut i Força Land!!!
Bones companys Catalands!!!!
acabo de veure aquest post, suposo que ja no hi sóc a temps? però si en torneu a fer jo també en vull, compteu-hi!!!
Salutacions.
Llegaron ! ya las tengo 😉 Buena calidad si señor !
Reitero mis agradecimientoss.. !
Bones
MOltes Gracies!!!
La setmana passada varen arribar a casa mons pares!! i mon pare s en ha quedat 2 pel RRc!!! jejejejeje
Aixi doncs moltes gracies per la feina realitzada!!!
Torno a obrir aquest tema doncs ja tinc els vinils una mica ratllats. 😛
Com es veu la idea de tornar a demanar adhesius de CATALANDS? I de fer-lo també en tela per la roba? Crec que l'última vegada es va encarregar naca del tema. Hay lo dejo!! 😛 😛
Saludos desde Roda de Barà. Tarragona.
Jo tinc un proveidor que fa brodats, si em paseu l'arxiu vectoritzat puc demanar pressupost i fer-ne'n una tirada dels parxes per cosir.
Si teniu o feu mes enganxines, jo en voldria un parella.
Salut,
Jordi
A veure si es pronuncia l'anterior promotor. Estaria genial els brodats!
Molt bones,
El company Naca no es conecta al foro des de octubre del 2013. :'(
Potser caldrà buscar alguna altre alternativa.
Carles (GASSMAN)
Si hi ha forma d'obtenir el disseny ja ho miraria i li pasaría al Perera per que mires els brodats. Qui té el disseny original?
Jo tinc contactes en el món de les Arts gràfiques.
Si em pase el vectoritzat em podria encarregar.
Nos leemos
Epi