Forum
Roger...jo hi vaig ser dissabte i tot el dia....no et vaig veure... per la tarda em vaig trobar el Xus i un altre company !!!
Hola, que en teniu alguna enganxina que us agi quedat?, si en teniu, podria aconseguir-la?
Moltes gracies
Alfredo
Jo també les he rebut!
Qué xules! Ja estic impacient per arreglar el series i lluir-les. Em sembla que li posaré una també al turisme, encara que no sigui land rover. De fet ja en porta 2 de la land rover party ;D
Moltes gràcies Naca per tot l'esforç i a la teva dona també.
Ara falta una quedada de Catalands.
Salutacions
Curreus cada dia em sorpren mes jijijiji.
A estat un plaer fer la feina, tota em colaborat i crec que els resultats han valgut la pena.
I com diu el company MAN-DRIL falta la quedada CATALANDS.
Salut i a disfrutarles.
Molt bones,
avui obrint la bustia, n'he tingut una de dolenta i una de bona. La dolenta és que m'han arribat els rebuts dels impostos dels cotxes......la bona, és que també m'han arribat els adhesius!!!!!
Moltes gràcies a tú i a la teva Santa per la feina que heu fet.
Salutacions.
Jo també els he rebut,,, he flipat amb la qualitat del adhesiu,,, moltes gràcies...!!
ara dissabte em tocarà netejar el cotxe per poder-lo posar... ???
Jo també les tinc. A veure si netejo lo cotxe i faig quatre fotos per veure com queda. Per quan la trobada de Catalands?
Naca, he pasat les mevas dades per Email, confirmem si tan arribat, dons ja te las havia pasat fa temps, gracies Tarraco per avisam dons no havia vist el post, 😛
Merci si que m han arribat les dades, pero vaig perdren varias( no entenc el pu....... Ordinados) merci dema te les envio
Merci si que m han arribat les dades, pero vaig perdren varias( no entenc el pu....... Ordinados) merci dema te les envio
Veieu no tinc ni idea de ordinadors, volia modificar i he citat jijijiji
Bueno veo que el cartero ha currado de lo lindo hoy, el vespino se debe de haber quedado sin gasolina por que son las 00´20 horas y en mi buzon no hay nada yo tengo frio y sueño por tanto me subo a casa
P.D. Despues de mirar el buzon tanto rato me ha dado cuenta que es feo de coj......