Bones a tots una de...

Avisos
Vaciar todo

Bones a tots una de adhesius

524 Respuestas
30 Usuarios
0 Reactions
43.6 K Visitas
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112

A veure que ens diu el company Naca.
Salutacions

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Respuestas: 300
Topic starter  

Jo vaig proposar el dia 15, es cert que no s'ha apuntat ningu mes. Jo donaria la llista per tancada a les 23:59:59 d avui amb un total de 165 adhesius.
Si us sembla be dema fico el meu num de compte per fer ingres i una data limit com el dia 22/02 llabors jo ja faig la comanda.on voldriau que la fes un surt a 0,48 mes iva i l altre a 0,98 mes iva. La primera no la conec, la segona em fa fer uns adhesius una vegada i força be, que decideixi la multitud jijijijiji
Per 150 o mes el preu es aquest:

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

La meva opinió és que es poden fer on tu prepfereixis, ja que no arruinarem a ningú amb cap de les dues opcions. El més barat hauria de ser millor, però si hi ha un compromís o un tracte previ a mi no em sap greu.

Num del banc, per mi, ok.

Endavant!
Miquel

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

No hi ha cap compromis ni tracte previ, ho dic per allo de qui compra barat compre 2 vegades jijijijiji, pero tambe hi ha aquell de lo bo si es barat 2 vegadas bo jijijijiji

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Ja hi ha companys que han comentat repetidament que prefereixen millor qualitat, per que les enganxines van en els nostres cotxes i sempre estan al sol o plens de fang, i han d'aguantar màquines de pressió d'aigua, cops de branca etc.
El tema de la qualitat hauriem d'assegurar-lo ja que no voldria fer una enganxina que es descolorís en 2 mesos, ja sigui la barata o la cara, que a vegades hi ha sorpreses.

Endavant! (un cop més)

Miquel

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

... On voldriau que la fes un surt a 0,48 mes iva i l altre a 0,98 mes iva. La primera no la conec, la segona em fa fer uns adhesius una vegada i força be, que decideixi la multitud ...

Hola Naca, en aquests casos el més important és la durabilitat. No m'importa pagar més calés si a canvi l'adhesiu no es desenganxa, y no es descoloreix en quatre dies.  Si tu ja has treballat amb els del segon pressupost i t'han donat bon resultat, per mi endavant amb el segon.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@tarraco)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 986

Millor anar a lo conegut. Opino igual

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Demana les especificacions de l'adhesiu: material, impressió, etc. de cada lloc. Potser el car ho és simplement perquè hi guanya més. Una cosa és comprar un palier ashcroft i pagar més perquè és de molta més qualitat i l'altra cosa és comparar els carísims recanvis oficials Lanr Rover amb el mateix recanvi d'altres marques.

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Bones, puc demanar material etz, pero com tot si no ets entes amb la materia, al car(diguemu aixis) posa impresos digital mes laminat de protecció, l altre impresos digitals sense resinar(entenc que aixo es allo que fa com si tinguesin una bombolla de silicona).

ResponderCitar
(@SNAIL 88)

... On voldriau que la fes un surt a 0,48 mes iva i l altre a 0,98 mes iva. La primera no la conec, la segona em fa fer uns adhesius una vegada i força be, que decideixi la multitud ...

Hola Naca, en aquests casos el més important és la durabilitat. No m'importa pagar més calés si a canvi l'adhesiu no es desenganxa, y no es descoloreix en quatre dies.  Si tu ja has treballat amb els del segon pressupost i t'han donat bon resultat, per mi endavant amb el segon.

Carles (GASSMAN)

Jo estic d'acort amb el Miquel i el GASSMAN

Salutacions

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Carles (GASSMAN)

Jo estic d'acort amb el Miquel i el GASSMAN

Salutacions

+1

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Per mi agafem el que porta la llàmina de protecció!

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Be doncs, bon dia a tots, total de adhesius 165 poso la llista tancada.
Actualitzo:

- Tarraco, 4 unitats, total: 4.
- SNAIL 88, 4 unitats, total: 8. Sortideta.
- Naca, 4 unitats, total: 12.
- Jordi-td5, 4 unitats, total: 16.
- Rol, 2 unitats, total: 18.
- Xavi Disco, 2 unitats, total: 20.
- Joel600d, 4 unitats, total: 24.
- JordiLR, 4 unitats, total: 28. Recollida quan es pugui
- Miquel, 4 unitats, total: 32. Sortideta, dijueves o festival de Les Comes.
- Mountain Lover, 5 unitats, total: 37.
- RPodio, 10 unitats, total: 47. L'entrega m'hi dona el mateix, el que digueu.
- Man-dril, 5 unitats, total: 52.
- Wilk, 5 unitats, total: 57.
- Scattrack, 2 unitats, total: 59.
- Pessols, 2 unitats, total: 61.
- 109lrs, 5 unitats, total: 66. com sigui...
- Etxivi, 4 unitats, total: 70. Sortideta o com sigui... 🙂
- Pinacsi, 6 unitats, total: 76.
- Victor_rr86, 5 unitats, total: 81.
- Xavi 300 tdi, 10 unitats, total: 91. Sortideta o Dijueves.
- Mr. Croqueta, 4 unitats, total: 95. Lo que diga la rubia, sortideta o Dijueves.
- GASSMAN, 4 unitats, total: 99.
- Tequila, 4 unitats, total: 103. Com vulgueu ja que jo no podré estar present de cós que no d'ànima...
- Blop, 4 unitats, total: 107.
- Txus.200, 10 unitats: 117.
- Marmota, 8 unitats, total: 125.
- Tortuga, 5 unitats, total: 130.
- Mayors, 6 unitats, total: 136. Sortideta o Dijueves.
- Landlover, 4 unitats, total: 140.
- Apa Siau, 4 unitats, total: 144. Sortideta o Dijueves.
- Martiland, 4 unitats, total: 148.
- Txetd5,  3 unitats, total: 151.
- Eliestel, 3 unitats, total: 154.
- Cooper_morris, 3 unitats, total: 157.
- Siwi, 4 unitats, total: 161.
- Toti. 4 unitats : total 165.

ResponderCitar
(@SNAIL 88)

Visca !!!!!  S'acosta el gran dia  :icon_cheers:

Company Naca

PERSONALMENT crec que s'hauria de bloquejar aquest post i obrir un altre de nou.

On posis:

- Nº compte per fer l'ingres

- Import final X adhesiu ( Tingues en compte que seran 2 preus ja que els que volen que s'els envii per correu els hauràs d'afegir sobre i segell).

- Llista tancada. Al costat anar actualizant posant COBRAT quant verifiquis cada ingrès perquè sapiguem els que l'hem fet i que t'ha arribat correcte.

Sobretot la data final dels ingressos que espero que sigui un periode curtet,  perquè ja tinc ganes de quedar per enganxar-lo.  ;D

Salutacions

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Bones jo crec que per menys embolic es podrien enviar per correu totes i llabors els que volguem o podem( seria maco tots ;D) trobanse, sortidita i ho mes important coneixens, els que no ens coneixem

ResponderCitar
Página 15 / 35
Compartir: