Forum
A veure que ens diu el company Naca.
Salutacions
Jo vaig proposar el dia 15, es cert que no s'ha apuntat ningu mes. Jo donaria la llista per tancada a les 23:59:59 d avui amb un total de 165 adhesius.
Si us sembla be dema fico el meu num de compte per fer ingres i una data limit com el dia 22/02 llabors jo ja faig la comanda.on voldriau que la fes un surt a 0,48 mes iva i l altre a 0,98 mes iva. La primera no la conec, la segona em fa fer uns adhesius una vegada i força be, que decideixi la multitud jijijijiji
Per 150 o mes el preu es aquest:
La meva opinió és que es poden fer on tu prepfereixis, ja que no arruinarem a ningú amb cap de les dues opcions. El més barat hauria de ser millor, però si hi ha un compromís o un tracte previ a mi no em sap greu.
Num del banc, per mi, ok.
Endavant!
Miquel
No hi ha cap compromis ni tracte previ, ho dic per allo de qui compra barat compre 2 vegades jijijijiji, pero tambe hi ha aquell de lo bo si es barat 2 vegadas bo jijijijiji
Ja hi ha companys que han comentat repetidament que prefereixen millor qualitat, per que les enganxines van en els nostres cotxes i sempre estan al sol o plens de fang, i han d'aguantar màquines de pressió d'aigua, cops de branca etc.
El tema de la qualitat hauriem d'assegurar-lo ja que no voldria fer una enganxina que es descolorís en 2 mesos, ja sigui la barata o la cara, que a vegades hi ha sorpreses.
Endavant! (un cop més)
Miquel
... On voldriau que la fes un surt a 0,48 mes iva i l altre a 0,98 mes iva. La primera no la conec, la segona em fa fer uns adhesius una vegada i força be, que decideixi la multitud ...
Hola Naca, en aquests casos el més important és la durabilitat. No m'importa pagar més calés si a canvi l'adhesiu no es desenganxa, y no es descoloreix en quatre dies. Si tu ja has treballat amb els del segon pressupost i t'han donat bon resultat, per mi endavant amb el segon.
Carles (GASSMAN)
Demana les especificacions de l'adhesiu: material, impressió, etc. de cada lloc. Potser el car ho és simplement perquè hi guanya més. Una cosa és comprar un palier ashcroft i pagar més perquè és de molta més qualitat i l'altra cosa és comparar els carísims recanvis oficials Lanr Rover amb el mateix recanvi d'altres marques.
Bones, puc demanar material etz, pero com tot si no ets entes amb la materia, al car(diguemu aixis) posa impresos digital mes laminat de protecció, l altre impresos digitals sense resinar(entenc que aixo es allo que fa com si tinguesin una bombolla de silicona).
... On voldriau que la fes un surt a 0,48 mes iva i l altre a 0,98 mes iva. La primera no la conec, la segona em fa fer uns adhesius una vegada i força be, que decideixi la multitud ...
Hola Naca, en aquests casos el més important és la durabilitat. No m'importa pagar més calés si a canvi l'adhesiu no es desenganxa, y no es descoloreix en quatre dies. Si tu ja has treballat amb els del segon pressupost i t'han donat bon resultat, per mi endavant amb el segon.
Carles (GASSMAN)
Jo estic d'acort amb el Miquel i el GASSMAN
Salutacions
Carles (GASSMAN)
Jo estic d'acort amb el Miquel i el GASSMAN
Salutacions
+1
Be doncs, bon dia a tots, total de adhesius 165 poso la llista tancada.
Actualitzo:
- Tarraco, 4 unitats, total: 4.
- SNAIL 88, 4 unitats, total: 8. Sortideta.
- Naca, 4 unitats, total: 12.
- Jordi-td5, 4 unitats, total: 16.
- Rol, 2 unitats, total: 18.
- Xavi Disco, 2 unitats, total: 20.
- Joel600d, 4 unitats, total: 24.
- JordiLR, 4 unitats, total: 28. Recollida quan es pugui
- Miquel, 4 unitats, total: 32. Sortideta, dijueves o festival de Les Comes.
- Mountain Lover, 5 unitats, total: 37.
- RPodio, 10 unitats, total: 47. L'entrega m'hi dona el mateix, el que digueu.
- Man-dril, 5 unitats, total: 52.
- Wilk, 5 unitats, total: 57.
- Scattrack, 2 unitats, total: 59.
- Pessols, 2 unitats, total: 61.
- 109lrs, 5 unitats, total: 66. com sigui...
- Etxivi, 4 unitats, total: 70. Sortideta o com sigui... 🙂
- Pinacsi, 6 unitats, total: 76.
- Victor_rr86, 5 unitats, total: 81.
- Xavi 300 tdi, 10 unitats, total: 91. Sortideta o Dijueves.
- Mr. Croqueta, 4 unitats, total: 95. Lo que diga la rubia, sortideta o Dijueves.
- GASSMAN, 4 unitats, total: 99.
- Tequila, 4 unitats, total: 103. Com vulgueu ja que jo no podré estar present de cós que no d'ànima...
- Blop, 4 unitats, total: 107.
- Txus.200, 10 unitats: 117.
- Marmota, 8 unitats, total: 125.
- Tortuga, 5 unitats, total: 130.
- Mayors, 6 unitats, total: 136. Sortideta o Dijueves.
- Landlover, 4 unitats, total: 140.
- Apa Siau, 4 unitats, total: 144. Sortideta o Dijueves.
- Martiland, 4 unitats, total: 148.
- Txetd5, 3 unitats, total: 151.
- Eliestel, 3 unitats, total: 154.
- Cooper_morris, 3 unitats, total: 157.
- Siwi, 4 unitats, total: 161.
- Toti. 4 unitats : total 165.
Visca !!!!! S'acosta el gran dia :icon_cheers:
Company Naca
PERSONALMENT crec que s'hauria de bloquejar aquest post i obrir un altre de nou.
On posis:
- Nº compte per fer l'ingres
- Import final X adhesiu ( Tingues en compte que seran 2 preus ja que els que volen que s'els envii per correu els hauràs d'afegir sobre i segell).
- Llista tancada. Al costat anar actualizant posant COBRAT quant verifiquis cada ingrès perquè sapiguem els que l'hem fet i que t'ha arribat correcte.
Sobretot la data final dels ingressos que espero que sigui un periode curtet, perquè ja tinc ganes de quedar per enganxar-lo. ;D
Salutacions
Bones jo crec que per menys embolic es podrien enviar per correu totes i llabors els que volguem o podem( seria maco tots ;D) trobanse, sortidita i ho mes important coneixens, els que no ens coneixem