Forum
BARRETINA TROPHY - inscripciones
Os recordamos que hay 15 plazas para participar en la BARRETINA TROPHY.
Inscribiros respondiendo a este tema indicando vuestro alias. En caso de os acompañe un compañero del foro como vuestro copiloto, debeis indicar también su alias. Indicad también el coche con el que partipareis.
Por ejemplo:
Sherpescat + Tarraco71 (Discovery 200tdi)
Abro lista con los compañeros Hondahonda y Pessols.
Inscripciones:
1 - Hondahonda (Discovery td5)
2 - Pessols (Discovery 3)
3 -
Copiar este mensaje e ir poniendo vuestro nick.
Jo no tinc idea de com va això, què es necessita, què cal fer... Algú m'ho podria explicar? Gràcies!
Es tracta d'una prova d'orientació barrejant Geocatxing i 4x4. L'objetiu és caçar WAYPOINTS (WP) a partir d'unes coordenades que lliurarem als participants el mateix dia de la prova. Necessitareu l'ajuda de cartografía, gps, ingeni,...
Algunes coordenades es cacen directament, és a dir, al passar per sobre, de manera que ha de quedar registrat amb un dispositiu GPS (tauleta, mòvil o GPS). Altres coordenades us duran a una prova d'ingeni; que un cop superada la prova obtindreu unes noves coordenades que seran les que caldrà caçar. Així fins arribar a la corrdenada final, que serà el lloc on ens trobarem tots i comentarem la jugada fent un dinaar tipus pic-nic.
Si vols saber més sobre què es geocatxing en aquest VIDEOho expliquen prou bé.
No caldrà descarregar-se cap aplicació.
Espero haver esvaït els teus dubtes Mr. Croqueta i que t'apuntis. Serà molt divertit.
Abro lista
Inscripciones:
1 - Hondahonda (Discovery td5)
2 - Pessols (Discovery 3)
3 - Txebi (Defender)
Copiar este mensaje e ir poniendo vuestro nick.
Gràcies,Sherpescat! Això ja ho tinc clar el que no sé com coi va això de buscar els Waypoints ni com es fa! Vaja, un passarell en el tema!
Es pot fer amb tauleta (tablet) amb el programa ORUXMAPS, que permet navegació GPS amb mapes i ortofotos.
Caldrà introduir les coordenades que us facilitarem. Caçar un waypoint significar passar amb el dispositiu(tauleta o gps muntanya) per sobre les coordenades. Es per això que cal que el dispositiu gravi track (traç). Hi ha wp que es podran caçar amb el cotxe, i algun altra caldrà caminar pocs metres, sempre amb el dispositiu a sobre.
Espero haver-te ajudat.
Igualment, el proper dia 4 en podrem parlar.
Gràcies, Jordi. Lamentablement no tinc tauleta i no sé cóm funciona això de les coordenades...
Gràcies, Jordi. Lamentablement no tinc tauleta i no sé cóm funciona això de les coordenades...
David. Arriben altres temps, si has canviat de disco 2 a Disco 3, el seguent pas es de roadbook a tablet.
Acabem de publicar un manual bàsic de instalació i configuració de l'OruxMaps. L'anirem ampliant perque tothom la faci servir i teure-li profit.
Animat
Por cierto, para animar al personal adelantamos que el área de influencia de la prueba será entre las comanrcas de Alt Camp, Alt Penedès, Anoia.
Me se de alguno que se conoce el territorio con los ojos cerrados.
Suena bien, pero cuándo se celebra esta prueba?
¿Podéis dar más datos acerca de la misma por favor?
Perdón, me respondo yo mismo. Ya he encontrado la información. Lo consulto con la parienta y quizás asistamos.
Confirmo en cuanto lo sepa.
Perfecto Juanje. Cualquier duda o aclaración, aquí estamos. Si venís, lo pasaréis bien. Es una alternativa a la típica ruta de ir siguiendo un track o ir a hacer trialeras.
Aquí es donde se pone a prueba la destreza y unión de piloto-copiloto.
No me aclaro mucho con el funcionamiento del foro. Pero bueno, lo importante es el mensaje =).
Pues confirmo que vamos los 3, el Disco, la jefa y yo. Somos novatos totalmente en esto de la orientación, pero bueno, será un domingo divertido seguro.
Geníal Juanje.
En el otro post de la Barretina Trophy hemos puesto cuatro consejillos acerca de uso de OruxMaps e incluso un mini manual de instalación. En breve iremos dando más consejos de uso.
No dudes en preguntarme todo lo que no entiendas. Para eso estamos.