Forum
Barbacoa Land Rovera
Un plaer coincidir amb la família land rovera. Gràcies Adolf per l'organització.
Esperem la propera trobada.
Enviat des del meu Aquaris V usant Tapatalk
El plaer va ser nostre Àngel. 🙂
Jo cerc que ja quedaràs oficialment anomenat “encarregat de la salsa de calçots” ::) ;D 😉
A veure si els astres s’alineen i pots venir al Nacional. Us trobarem a faltar. :'(
Carles (GASSMAN)
Adolf, com no pot ser de cap altre manera ¡Gràcies per montar la barbacoa! Va acabar sent en "petit comité" o en família però no va caldre més ¿oi? La previsió de pluges va fer que només hi estiguéssim els intrèpids landroveros (ni una sola família que no fos del nostre Club) que, per cert, van fer cap a "San Pedro de Río de Bolos" (Sant Pere de Riudevitlles) de diferents contrades (Barcelona, província de Tarragona i Montseny). Quan la companyia val la pena la distància no importa si és fa en un Land Rover!
Ens ho vàrem passar bé, vàrem riure un munt, vàrem menjar encara més i vàrem foragitar els núbols quan començaven a regar-nos els caparrons!
Què dir! El lloc és fantàstic, envoltat de natura i amb una aqüeducte del segle XIV a tocar.
Pels que no vareu vindre, per un motiu o un altre, us farem una mica de dentetes. Aquí teniu un petit recull fotogràfic... En primer lloc, presentació del merendero:
Tot seguit el lloc, una verdadera delícia poder passejar pels voltants!
I per acabar, els participants... En primer lloc, el grupet!
Tot seguit el futur encarregat de la salsa pels calçots! Coi, que bona et va sortir, Angel!
Ara que els calçots i la salsa "by Tarraco" no eran cosa dels més granadets de la colla... Goita l'Ada com endrapa!
I, com no, una instantànea del nostre PRESIDENT EMÈRIT!
I per acabar, Angel, ja els tens reservats!
I fins aquí aquest petit recopilatori ¡Fins la propera que, espero, sigui ben aviat!
Molt bona la crónica. jaja. M'has tret amb una cara que deu ni do.
Aveure quan fem una paella que els calçots ja estan finiquitats.