Forum
baixada a Marroc
Bon dia companys,
Be, fa dies que m’estic plantejant de fer, entre 1ers de setembre d’aquest any i setmana santa de l’any que bé, la meva primera baixada a Marroc (jo i senyora). Jo tinc el Disco 300 de sèrie (amb rodes BF/AT 225/75/16, el cotxe esta aixecat 3cm, i tocat de bomba, turbo i sense EGR i prou, tota la resta de sèrie) i poca experiència. Com ho veieu?
Voldria engrescar el meu cunyat però no ho te clar i vindria en tot cas sol amb el seu HDJ80. Jo voldria baixar en grup d’ almenys 3 cotxes...
¿Sabeu de grups del club o d’altres clubs que facin baixades à Marroc d’uns 10 o 12 dies en pla barat i tranquil, per pistes no massa complicades, i alternant tenda amb allotjament econòmic?. Caldria fer-li alguna cosa al cotxe, si o si ? (De moment he pensat tallar-li el faldó del para-xocs davanter i prou)
Si hagués anat al Nacional (L’any passat vaig anar A Benissa, però aquest any no he pogut, vaig haver de treballar el cap de setmana) ho hauria demanat als companys.
PD : M’hagués apuntat amb la ,meva santa al primer dijueves (segur que en Roger pot donar-nos bons consells ), però acabem de començar un regim de proteïnes (amb control mèdic) i el arròs caldós i les braves no estan permesos... :- )
Salut
Josep
home, els dijous tambe es fan pels de regim... es pot demanar el que calgui, es clar que veient als demas endrapan no vindra gaire de gust... jejeje
si vols quedem un dia per berenar o esmorçar i xerrem, jo estic al costat de glories (crec que a prop de casa teua)