Avistamiento Disco ...

Avisos
Vaciar todo

Avistamiento Disco I en Cassà de la Selva

13 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
863 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Bones a tots, de nou per aquí després de les vacances i els horaris d'estiu a la feina...
Bé, aquest dissabte vaig estar per Cassà i vaig veure aparcat un Disco de color fosc amb un enorme adhesiu del nostre club al vidre posterior esquerra ¿Algú sap de qui és?
Salut!

(@jordi-td5)
Respuestas: 955

david!! que no vas fer cap foto??

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

David que no saps el que diu un que coneixem ? sin fotos no existe. 😉

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Quins coll...s que tens, vens al meu poble, et passejes per aqui i no tens coll...s de dir-me res eh!!!!  >:( >:( >:( >:( >:(

El disco que parles es d'un antic company del foro, que si no m'equivoco ja no es soci y s'ha passat al costat fosc!!!! :'( :'( :'( :'( :'( 

El que el te ara no te res haveure amb el club, pero conserva els adhesius de l'antic propietari!!

Salud, Franc.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Recoi, noi, si ho arrivo a saber no dic res!!! >:(
Bromes apart, el vaig veure passant amb la moto, com us podeu imaginar, aturar-te, en mig d'un carril, treure't la jaqueta, treure el mòbil, fer foto... sincerament, vaig pensar de fer la foto, però em va fer mandra i... és que anava tard a veure la sortida de les 24 hores de resistència d'slot que es van fer al poble d'en Franc (perdona, no sabia que ets de Cassà, miraré de tindreu en compte per un altre cop).
Apa, ja podeu seguir tirant-me trastos pel cap! ¡Juajuajuajuà!
Petons a totes i cosses a tots!
David.

P.D.: és que si dic abrassades a tots... ja la tenim liada de nou! 😉

ResponderCitar
(@franc.guday)

Recoi, noi, si ho arrivo a saber no dic res!!! >:(
Bromes apart, el vaig veure passant amb la moto, com us podeu imaginar, aturar-te, en mig d'un carril, treure't la jaqueta, treure el mòbil, fer foto... sincerament, vaig pensar de fer la foto, però em va fer mandra i... és que anava tard a veure la sortida de les 24 hores de resistència d'slot que es van fer al poble d'en Franc (perdona, no sabia que ets de Cassà, miraré de tindreu en compte per un altre cop).
Apa, ja podeu seguir tirant-me trastos pel cap! ¡Juajuajuajuà!
Petons a totes i cosses a tots!
David.

P.D.: és que si dic abrassades a tots... ja la tenim liada de nou! 😉

De bon rotllu eh!!!!  Ens veiem a la party, ah, i jo si que et vindre a saludar!!!!  ejejejeje

Salud, Franc.

ResponderCitar
(@victor_rr86)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 178

Bones, pel que veig tots sou de la zona de girona no??
jo soc de celrà.

saluts

ResponderCitar
(@franc.guday)

jo soc de celrà.

saluts

Si Victor, jo soc de Cassa, haveure si un rato ens coneixem, i si vens a cassa doncs ja ho saps!!

Salud, Franc.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

jo soc de celrà.

saluts

Doncs mendalerenda és de Sant Pere de Vilamajor, Vallès Oriental, BCN.

ResponderCitar
(@cooper_morris)
Respuestas: 380

Doncs jo soc de Llagostera,,, ;D ;D ;D  Franc l´altre dia vaig parar a esmorçar al REmei i et vaig veure del Defe.... kina màkina,,, també vaig coneixer el teu germà en un casament... ;D  ke petit es el mon,,,jejeje

ResponderCitar
(@boti76)
Respuestas: 22

doncs jo abans vivia a quart i ara estic al costat del espai girones, a veure si quedem tots algun dia.

ResponderCitar
(@victor_rr86)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 178

Bones! doncs haviam si podem quedar algun dia ( sigui cap de setmana o entre setmana) que a tots ens vagi bé i anem a fer alguna volta.

fins aviat

ResponderCitar
(@franc.guday)

Doncs jo soc de Llagostera,,, ;D ;D ;D  Franc l´altre dia vaig parar a esmorçar al REmei i et vaig veure del Defe.... kina màkina,,, també vaig coneixer el teu germà en un casament... ;D  ke petit es el mon,,,jejeje

😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

ResponderCitar
Compartir: