¡ATENCIÓ! Radars mò...

Avisos
Vaciar todo

¡ATENCIÓ! Radars mòbils a la C-17.

12 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
801 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Doncs aixó, que a la Ctra. C-17, sentit sud (de Vic a Barcelona, per a que ens entenguem), des de La Garriga a Canovelles, hi han 3 radars mòbils, d'aquests de la caixa de color taronja fluorescent... El primer a l'accés de L'Ametlla del Vallès, el següent a l'alçada a de la discoteca i el tercer just avans del desviament de la C-1415-B (ctra. de Caldes de Montbui). En l'únic que hi he vist un vehicle aturat ha sigut en aquest últim... no fos que algú de nosaltres sortís retratat. Conduiu amb cuidado!!! Passsssiau.

(@judokabcn)
Respuestas: 396

Gràcies company pujo sovint per la c17

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Si vas amb el Sèries no tindràs problema... ;D 🙂

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Aquests els munten cada any per "frenar" als impetuosos que entren i surten del Circuit de Catalunya. Posen les caixetes taronja fluorescent i a més en posen un de veritat i un vehicle mòbil per enxampar als que tenen fogots d'excés de velocitat.  :laughing7:

És com el joc dels "trileros", ¡¡¡ Dónde está la pelotitaaa !!!

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Passsssiau.

Eeepp!!!

Em trobes a faltar, ehhh??

Apa Siau ("genuino")

ResponderCitar
(@Juan.ki)
Respuestas: 578

Més amb compte em d'anar a l'interior dels pobles, com només es permet un excés de velocitat de fins el 20%, ara s'ha posat de moda posar radars en les zones de 30km/h, aixi si passes de 36 te la foten, a Viladecans en tenim set, algú dona més?

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

A Sabadell, un a cada un dels 9 passos subterranis de la Gran Via.

De fet de radars no n'hi ha tants, però els van movent aleatòriament entre els ponts, i mai saps en quin està muntat, i en quin està actiu.

A més del cotxe radar de la urbana, és clar...

ResponderCitar
(@Viajeros)
Respuestas: 308

Todos los dias de esta semana he visto algun radar movil (coche) unos metros antes de la salida de L'Ametlla del Valles.
Y en esa salida hay dos motoristas que paran a los fotografiados anteriormente o lo siguen con la moto por la C17.

Yo hablo en direccion Vic.

Saludos

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

Si vas amb el Sèries no tindràs problema... ;D 🙂

home  Mr.croqueta depen pujo sovint pero no sols amb el series tambe amb el seat altea.
En pla el series va be en les pujades no tant es cert pero per l'edat que té estic molt orgullos d'ell. tenin en compte que tinc 29 i el series 34. jejjeje
un salut i gracies per l'informació.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

😉

ResponderCitar
 awe
(@awe)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2280

Ja van dos dies que veig el Passat dels Mossos amb el ràdar mòbil a la sortida nord de Barcelona cap a l'AP7, passada la fàbrica de ciment, en el tram que només es pot anar a 100. Com que poc després hi ha un peatge, si "els de la quadra" t'han fet foto, en sortir del peatge hi ha una patrulla que t'atura i et dona un repàs sense vaselina. A mí no m'amoïna gens perquè vaig tranquil, però "que lo sepas, Lucas".

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

Nada peor que una intromision en la intimidad de uno mismo sin ningun tipo de lubricante. Están haciendo caja para pagar la extra de verano.......

ResponderCitar
Compartir: