Forum
Algú per Lleida i Tarragona per perdre una estona?
Doncs tal com diu el titol agrairia si algú d'aquestes poblacions o properes podria perdre una estoneta per arribar a veure un parell de cotxes que hi he ficat l'ull.
Seria simplement mirar-los i donar la seva impressió o si es poden algunes fotos, si realment valen la pena ja m'hi acostaria jo després. Simplement després de veure'n uns quants (primer amb el series i ara amb aquests) ja m'he cansat de fer quilòmetres per trobar-me sorpreses que no s'assemblen ni al que diuen els venedors ni a les fotografies.
En cas que algú pugui acostar-se sería a Mont-roig del camp (Tarragona) i Albatàrrec (Lleida), podeu enviar.me un correu a landogassa(arroba)gmail.com i ja us passaria tota la informació que tinc.
Salutacions
Hola. Jo podria anar a mirar el de tarragona però jo de mecànica no tinc ni idea. Podria mirar de fer fotos i veure es estat general.
Saludos desde Roda de Bara (Tarragona)
Angel (Tarraco)
Jo, demà a la tarda podria mirar d'atançar-me a Albatàrrec, q tinc la intenció d'anar a Lleida a comprar.
Et puc fer moltes fotos i fer-hi un cop d'ull
Si en Miquel no t'hi pot anar i no tens pressa compta amb mi. Et passo correu electronic.
tinc la intenció d'anar a Lleida a comprar.
Miquel, avui no cal que vagis a comprar res a Lleida que esta tancat per Festa Major. 😉
Salutacions,
Jordi
Oivà! Ni el decathlon????
És l'únic cap de setmana que tinc fins finals d'estiu!! No tindré samarretes per l'estiu i hauré de lluir TipoSerrano fins que arribi el fred!!
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Merci, company! No hi havia donat...
Si has d'anar al Decathlon i no et fa res fer una mica més de km, atansat a Tarragona que tens 3 Decathlon per triar.
Mira-ho a la pagina d'internet seva.
Perdó per l'off-topic