Forum
Hola tgfita, jo estic disponible. Perque no organitsem una ruta???. L'unic mal es q jo no conect molt per no dir res, soc prou novato. Pero si algu proposa una ruta podiem fer una minikedada, que hi penseu??
Jo ara estic una mica liat. Però al maig hi ha una bbq. Estaria bé veure'ns allí i parlar una mica i conèixer al personal
Buff.. Jo el mes de maig en pricipi prou complicat. De totes maneres la cuestio es intenta fer coses junts, ja sigue una barbacoa, una ruta o algun de desplcament a algun lloc. La cuestio es fe colla.
Que us sembla si fem un grupet de wassap?? ahi podrem intentar quedar, conèixer-nos i fer alguna ruta. Ho dic perquè és una llàstima sent tots de la província de tarragona i no tenir cap contacte .. Que us sembla?
Benvingut jove!
Jo passo força caps de setmana i vacances a La Rapita, qualsevol cosa ja saps 🙂
Au a disfrutar del defe!!
Bon dia Ullfoll, gracies per la benvinguda, quan estigues per aqui si vols me dius i quedem per anar a fer algo per els ports.
Que us sembla si fem un grupet de wassap?? ahi podrem intentar quedar, conèixer-nos i fer alguna ruta. Ho dic perquè és una llàstima sent tots de la província de tarragona i no tenir cap contacte .. Que us sembla?
Per què no us afegiu al grup de wasap de Catalands? Així tenim tot més centralitzat
Ah.. Per mi ok, no sabia que habia un grup de wassap :-[ jo no hi soc, pot ser tinc q ferme soci, per lo q estic llegint ara. L'altra nit anaba a omplir tots el camps per ferme soci.. pero en lo del IBANS m faig fotre un lio..
Lo del grup de wassap tens q ser soci, no?
casun l'olla
el cap de setmana del 5 de maig venen els parents al mas a fer bbq, perquè calçots ja els he fet saber que que res de res.
ho tenia programat per anar a la bbq, però ja no pot ser
per cert, al nacional m'hi veureu, a veure si podem conèixer-nos uns quants abans
Vinga, nois, heu de mirar de fer una trobada o apuntar-vos a la bbq o al Nacional, que tant un event com l'altre estan ben aprop! A més, s'està preparant un acte solidari a la zona del Vallès a la que ens agradaria que hi participessiu i, si fos de forma activa, ja seria de festa major!
Animeu-vos!
Bon dia Ullfoll, gracies per la benvinguda, quan estigues per aqui si vols me dius i quedem per anar a fer algo per els ports.
Ja hi pots contar 😉
Fet!! Ullfoll, quan tingue un momentet m fare soci, de totes maneres dalt, al comencament del post esta el meu mvl
Soc el company de ruta d'en Tarraco.
Compteu amb mi per rutejar per Tarragona.
Salutacions
Enviat des del meu Y635-L01 usant Tapatalk