Forum
Algu del sud de Tarragona??
Bones, em vaig comprar un defender 110 i m agradaria saber si hi ha algun grupet o gent de la zona per fer surtidetes, si voleu contactar em dic Adrian i el meu movil es el 687 921580, soc de Alcanar pero tinc poques manies en fer kms per fer alguna bona ruta, ara surto en uns amics de castello, pero estaria fe algo en mes L. R.
😉
Benvingut, Arbolito. Segur que els companys de les terres tarragonines aviat es faran ressò de la teva sol-licitud. No són multitud però sí un enamorats de la marca i dels seus ferros.
Hola. Jo sóc de Roda de Barà amb disco TD5 i junt amb un amic del mateix poble amb altre disco 200 fem alguna sortideta de tant en tant en plan familiar. Si vols ja et diré algo la propera vegada.
Ok!!.. Moltes gracies!!, pues si aviseu, ens agradaria molt surti amb vosaltres. Apuntat el movil i si pots m fas un wassap i de esta manera estarem en contacte!!
Salutacions Arbolito i benvingut a l’apartat de Catalunya. 🙂
Tal com et diu el company David, per terres del sud esteu força disseminats però hi ha una bona representació de companys. :thumbsup:
Recorda que tenim el proper Nacional a tocar i que aquesta vegada ens cau a prop. Aquesta vegada es celebrarà els dies 18, 19 i 20 de maig a la finca Les Comes, en la localitat de Súria, província de Barcelona. Una ocasió immillorable per a conèixer gent, i gaudir del teu Land Rover en un marc incomparable.
No t´ho perdis!!! :hello2:
Espero que ens coneguem ben aviat. 🙂
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Gracies Mr. Croqueta i Gassman. Esperem coneixe gent de per aqui ;D ;D. La Nacional m pillara un poquet just.. Voldria anra pero crec q ja teniem el cap de setman ocupat.. Tindra q ser una altra vegada.. I moltes gracies per la benvinguda
Hola, bon dia
Jaume de Tarragona capital, de moment vaig amb suzukis i totoyas, els que sortim per tarragona.
a veure si podem fer una reunió de coneixença de tots els de la província
gràcies
Estaría prou bé fer una kdd a Tarragona.
Estem molt dispersos però segur que som molts
Iiiieeep.. Estaria molt be, jo surto amb un grup de castello i me queda a una horeta i pico, no tindria cap ni un de problema de fe kms... aixo de un kedada estaria molt be
Gracies Mr. Croqueta i Gassman. Esperem coneixe gent de per aqui ;D ;D. La Nacional m pillara un poquet just.. Voldria anra pero crec q ja teniem el cap de setman ocupat.. Tindra q ser una altra vegada.. I moltes gracies per la benvinguda
Per un Nacional a les Comes? ???
Si no és que és el dia del teu casament, tota la resta de plans es poden canviar... ::)
Et passo un parell d’enllaços per a posar-te les dents llargues, i perquè vegis que val la pena fer el canvi de plans. Un és de la Land Rover Party (aquest l’organitza la marca directament) però el lloc i el bon rotllo és el mateix que en els nostres Nacionals. L’altre, és un enllaç a un vídeo del darrer Nacional.
De debò que no faràs canvis de plans per venir? :BangHead:
Animat!!! :hello2:
Carles (GASSMAN)
Jajajjajaja.. Molt bona Gassman, ja esta clar, pero fa 20 dies q tinc el defender i per molt q tingues lliure a tot no es pot arribar, tinc q anar negocian.. Buahh.. Millor no obrir els links ;D ;D
Si no és que és el dia del teu casament, tota la resta de plans es poden canviar... ::)
Això també es pot canviar, caram! Que es casi dilluns següent quan el cotxe ja sigui al taller! Això sí que seria fe de mooooolt d'amor per part de la Santa!
Benvingut Arbolito :
Salutacions desde l´illa d´Eivissa.
Tinc a la meva filla estudiant a l´Ametlla i sempre hem comenta que no ha vist cap Defender per el poble en tot l´hivern ::)
Hola Capi, haberlos hailos.. Como las meigas, pero si que es veritat que som pocs, de totes maneres intentarem vore quants som. Si algun cop vens per la zona no dubtes en contactar
Salud
Jo estic entre Valls i el Vendrell amb ganes de quedar amb gent de Tarragona!!
Toni.