Avisos
Vaciar todo

alçar el disco

7 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
790 Visitas
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974
Topic starter  

He comprat uns calzos a en JLGarzon del foro, per alçar el disco 3cm. Sabeu on me’ls poden col•locar á Barcelona? A un preu raonable si pot ser.

Gracies nois

Josep

(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Si tens una mica de traça te'ls pots col.locar tu mateix. Sino, en qualsevol taller t'ho faran, no és gens complicat. I les eines per comprimir les molles les tenen tots els tallers.

(@landlover)
Topic starter  

Gracies Pau,

Crec que tu també vas calçat per en JLG

Jo no tinc garatge, ni eines, ni massa traça. He demanat a 4 mecànics del barri  i un centre de mecànics de Poble Nou que canvien amortidors, molles i també posen calzos a turismes etc però al dir que es un 4x4 em diuen que no ho fan.

ResponderCitar
(@discoverey3)
Respuestas: 203

Dons jo se un lloc que tu poden fe sin ningun problema y tot a la perfecció .El talle es  diu LandersTT y esta al carré Melcior de Palau 161,Barcelona ,di que vas de part de Erik 😉

Bueno yo se un sitio que lo pueden poner y sin ninguna duda te lo harán perfecto. El taller se llama LandersTT y esta en calle Melcior de Palau, 161 Barcelona ,di que vas de parte de Erik  😉

ResponderCitar
(@landlover)
Topic starter  

Gracies.

Me’n avien parlat peró no tenia adreça exacte i no els avia sabut trobar i avui sembla ser que el meu fill ja els a localitzat i te hora per dimarts. Acabo d’arribar a casa i de saber-ho. A veure que tal.

Llastima no fos al barri¡¡

ResponderCitar
(@discoverey3)
Respuestas: 203

Ok ok quin coche tens perquè dimarts tinc que pesa per allà y així el veure.  ;D

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Gracies Pau,

Crec que tu també vas calçat per en JLG

Jo no tinc garatge, ni eines, ni massa traça. He demanat a 4 mecànics del barri  i un centre de mecànics de Poble Nou que canvien amortidors, molles i també posen calzos a turismes etc però al dir que es un 4x4 em diuen que no ho fan.

Sí, jo porto els calzos del JLG, i la veritat és que van molt bé!

El que no acabo d'entendre es perquè t'han dit que als tallers que, en turisme sí, però en 4x4 no, la operació és exactament la mateixa, perquè els nostres TT porten el mateix esquema de suspensió que un turisme!!

La única excusa que se m'acut és que o bé el cotxe no els entri al taller per alçada, o que l'elevador que tinguin no pugui aixecar dues tones. Però vaja, nosaltres ho vam fer amb el cotxe a terra, o sigui que no ho entenc...

ResponderCitar
Compartir: