Forum
Mucho trabajo! Y sobre todo venir con hambre!
jajaja
a ver si empiezo a coordinar por que si me ayudáis los que os habéis ofrecido podemos montar algo elegante.
Os plantearé mi idea, y me ayudaréis a decidir qué hacer y que no, por que en un dia o dos tampoco no vamos a montar una LRParty jejeje.
Tengo apalabradas varias cosillas pequeñas para ese dia. Os las explico, pulimos la idea y un dia quedamos, si podemos, y lo vemos de cerca...
Estamos en contacto.
Un saludo
Ok Miquel, estoy impaciente de saber que tienes medio preparado por tu tierra, ya diras algo .
Un saludo
Acabo de venir de vacaciones y no habia visto este post.
En principio cuenta tambien conmigo si estoy disponible cuando me necesites.
De todas formas no quiero comprometerme en firme porque tal y como están las cosas hoy en dia (la put. crisis) no se seguro ni lo que voy a hacer mañana....
Saludos.
Hombre!
als seus peus Pepsus!
Estic preparant una memorieta petita per una trobada el 13 d'octubre, quan també hi ha l'Extrem d'andorra, però és que fan la fira del torró i la xocolata a la pedra i vull engreixar al personal una mica.
preparo un petit dossier i us l'envio per a començar a pulir puntes!
Salut i gràcies
salutacions des de Cubells, com veus pocs kilometros ens separen. Nou en el foro i amb un 2500 DL del 1989.
Bones MIquel, jo encara que sigui de lluny (Mòra d'Ebre), si puc fer algo per ajudar........... ja saps...........
Nois bona tarda, a veure jo encara que visc a Gran Canaria soc de Bell-lloc, no podre venir ni compteu amb mi fisicament, pero el meu suport moral el teniu per descomptat. No se quan podre venir a viure a Lleida un altre cop, quan ho façi, tingue-me en compte!! ajjaaj
Salutacions i força fang!!
Recoi que lluny arriven les arrels lleidatanes!!
Una salutació a tots!
Recoi que lluny arriven les arrels lleidatanes!!
Una salutació a tots!
jajaj si sabesis....
Sort queda per Lleida. . .
Pero, degut a la meva feina, ho tinc complicat fer plans en cap de setmana i menys ponts.
Alfons
conteu amb mi tambe per el que sigo i si es per la fira del torro millor jajajaja