Ajuda per canviar r...

Avisos
Vaciar todo

Ajuda per canviar rodaments.

9 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
741 Visitas
(@Pau_88d)
Respuestas: 380
Topic starter  

Hola nois!

No sé si heu vist el post que he obert al foro dels Discovery, però ahir el meu 300 va començar a fer un soroll fort a la roda del darrera de l'esquerra, i fins i tot va haver un parell de moments que es va frenar o clavar una miqueta. Sembla ser que toca canviar-li els coixinets o rodaments d'aquesta roda, però no ho he fet mai i em fa una mica de respecte.

El cas és que els recanvis no valen gaire, uns 40€ amb el transport i tot, però com us dic no m'acabo d'atrevir. ¿Algú ho ha fet i em podria donar un cop de mà? En persona o en forma de tutorial pas a pas.

Sinó doncs anirà de pet al taller, però si m'ho puc estalviar millor, que no està l'economia per llençar coets...

(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Bones Pau:

Jo vaig reconstruir tots els eixos del series i no es massa complicat, només fa falta un banc i algun tros de  fusta per fixar la pista del coixinet nou al seu lloc, en principi no cal la premsa, tot i que pot facilitar la feina, especialment a l'hora de treure els vells. La part del manual que t'han posat al foro de Disco explica perfectament com desmontar-ho, no és més complicat que això.

No tinc massa temps per apropar-me i se m'acumula la feina pero si el dia que decideixis fer-ho per casualitat tingués festa ja pots comptar amb un altre parell de mans, o si no puc ser-hi ja tens el meu telèfon.

Salutacions

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Aquest discovery no porta els coixinets cònics?
Jo tinc tot el tema al banc per que em perdia oli pel coixinet post esq i he demanat reténs i coixinets:
Us ho ensenyo

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

I por cap, eh?
Molta cura en treure els retens i en posar els nous, "cuidao i cariño", una mica de paciència i endavant!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Gràcies nois!

Al final ahir a la tarda es va "agreujar" una mica la situació, la roda cada vegada feia més saltirons i amenaçava amb quedar-se clavada, i com que necessitem el cotxe pel cap de setmana, va anar a petar al taller.

Com que suposo que si els coixinets d'un costat no estaven massa bé, els de l'altra banda no trigaran a caure, quan toqui fer l'altre costat sí que m'ho faré jo. Merci per les fotos, Miquel, me les guardo al PC per quan toqui, que em seran de gran ajuda! Fes-ne més mentre ho arregles, jejejeje...  ;D

PS: Jordi, us devem una visita! Fot massa temps que no ens veiem!! Una abraçada, i molts records a la família!

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

Avui m'arriba el material, i em consta que és igual que el del disco 200 tdi, el 300 pot ser diferent, i personalement no n'he tocat cap.
Ja te'n faré més!

Un abraç!
Mik

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Miquel, pel que m'ha dit el mecànic, és exactament igual en els Range Classic, Disco 200 i Disco 300, el sistema canvia a partir dels Td5.

O sigui que el que aprenguis tu ara, ens anirà bé a uns quants de per aquí, jajaja!!

Salutacions, maco!

ResponderCitar
(@silveradoes)
Respuestas: 492

Bones,

has de tenir cura d'un parell de coses.

Primer no ratllar els seients on aniran instal·lades les pistes dels rodaments, al treure els vells.
Segon, situar les gomes retens a la distancia que et recomana el fabricant ( al defender son 4 mm .... )

Suposo que els passos a seguir per desmuntar-los els saps, sino ho preguntes i entre tots t'ajudarem a fer-ho.

Salutacions.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Gràcies company, al final aquest cop no em va quedar més remei que passar pel taller, però per la propera vegada, a la que comenci a notar els símptomes, demano les peces i amb el vostre ajut m'ho faig jo.

ResponderCitar
Compartir: