Ajuda, opnions i co...

Avisos
Vaciar todo

Ajuda, opnions i consells pel meu petit Freelander 1.8 '99.

2 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
790 Visitas
(@osaka)
Respuestas: 156
Topic starter  

Hola amics, fa molt de temps que no entro en aquest fórum. A casa no hem estat passant una bona época, el cáncer es molt fotut i més quan un el viu en primera persona, però gràcies a deu l`he superat. I ara amb la motivació que tinc, tinc ganes de fer coses, entre elles al meu antic Freelander del '99.
Per ara, l'he possat uns pneumàtics Insa Turbo model Dakar, m'han arreglat la transmisió de darrera, tub d'escapament desde el tub flexible fins al silenciós. S'ha descatalitzat, s'ha possat un filre cónic d'alt caudal. La culata es và trencar fà un any i es và fer tot el que es tenia que fer, culata nova, junta de culata reforçada, radiador nou, totes les corretges, descarbonització pistons,,, etc una factura de més de 2000 euros però el motor và quedar nou, tambè l'hembrague (perdoneu les faltes d'ortografía però no soc català parlant). També porta 4 fars suplementaris i unes faldilles que vaig comprar de silicona a MpMotorsport amb les seves subjeccions regulables.
Dintre porta una mica de tot, suport móvil, gps, brújula, inclinómetre, tomes de corrent 12v (5), suport per a Tablet i algún "gadget" més. Al "maleter" te un calaix de plàstic on hi ha eines, catifa plàstica per fer reparacions sota el cotxe, gat, eslinga, pala i varis (pop de subjecció, un parell de calaixos més, gat i roba de pluja).

M'agradaría fer un cubre càrter i pot ser pintar les llantes de color negre i poc més perque no hi ha presupost.

Alguna ideia? Consell? Aquest cotxe no porta ajuda electrónica. Ja vaig possar fà molt de temps una baixada per la riera de sant cebrià de vallalta on vaig aconseguir baixarla

A veure si puc penjar alguna foto actualitzada del cotxe.

P.d. Gent de la zona Maresme per veure els nostres cotxes?

Mil gràcies a tots.

(@osaka)
Respuestas: 156
Topic starter  

La baixada a la riera de sant cebrià de vallalta. A veure si es veu.

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=48281.msg433110#msg433110

ResponderCitar
Compartir: