Forum
Agraïments
Hola, volia donar les gràcies al Miquel per la seva ajuda desinteressada el diumenge pel matí a Oto.
Després de fer una mica el cabra per el circuit se'm va espatllar la direcció assistida del Series. Em vaig tirar sota el cotxe i vaig veure que s'havia sortit la corretja del cigonyal.
De seguida va venir el Miquel i en un plis plas la va posar a lloc, i sense eines!
Ja de pas també agrair a la resta de la "troup" de catalans que em vau acollir i el vau fer sentir com un més.
un plaer haver-vos conegut, espero que ens tornem a trobar ben aviat.
salutacions
Mercurio
Després de fer una mica el cabra diu ....
Lo que vas fer no té nom ji, ji, ji ;D ;D ;D ;D
Salutacions
Doncs mira que tú!
que per passar dos "baches" vas fer marxa endavant i marxa enrera deu vegades, com una película còmica de cinema mut
i no em toquis els nassos que ho tinc gravat en video, eh!!!!!!! ;D
Parafrassejant al nostre apreciat Melchi... "Si no hay foto no ha sucedido". Mercurio109e estàs en l'obligació de penjar el vídeo o de hauràs de desmentir les tevés paraules! ;D
Va ser un plaer Mercurio, a mi em va ajudar el Manolo (com sempre, el pobre sempre pringa amb mi), el Joan, el Pessols, el Gerard, el JoanVi, el David, el JMaria, el Marmotilla, el Xavi300tdi, etc etc etc etc etc etc ... en fi, no acabaria.
Hi ha un ambient genial en aquestes trobades i jo amb el cotxe sense cardan tirat al camping fent ombra, però disfrutant com un marrano de tots vosaltres.
Una salutació enorme!
Parafrassejant al nostre apreciat Melchi... "Si no hay foto no ha sucedido". Mercurio109e estàs en l'obligació de penjar el vídeo o de hauràs de desmentir les tevés paraules! ;D
Dos series al Nacional !!!!! NO m'ho crec. jijijijij ;D ;D ;D
Ala, a penjar les fotos i posar-me les dentetes llargues. 😉
Ens llegim
Epi