Forum
71€ Hora a LandMotors Bach de Roda (Barna)
Buff! Com pica!!!
Doncs si, se m'ha trencat el pany del portó de radera del meu FreeII i m'han bufat 230€ a Land Motors de Bach de Roda a Barcelona.
Coneixeu un taller oficial, o un taller de confiança, a Barcelona que no sigui tan car?
- siguent soci del Club, a aquest mateix taller t'hauria sortit l'hora a 37 euros...
- tallers a BCN hi han uns quants, jo ja no m'atreveixo a dir res sobre la confiança per que el que a alguns ens sembla be a d'altres sembla que surten trasquilats. Dels que jo coneixo a ciutat está Landers (que continuo sense aprendrem la nova adreça), a Sabadell tens Grip4x4 i a Terrassa (al que jo ho porto) Project Cars... Tots ells solvents en el tema Land Rover. suposso que haurà mes... pero jo no els coneixo
La proxima vez que tengas que hacer algo llama a Macoa en Granollers 938 795 561 servicio oficial te mandan un e-mail con el presupuesto ya cerrado.
Roger jo vaig anar al concessionari de Cabrera de Mar a sol·licitar el carnet que em vas ensenyar per gaudir de les ventatges pels socis del CLRTT. Vaig omplir una fitxa i encara estic esperant que m'arribi algun tipus de comunicació o carnet o alguna cosa. Vaig fer-ho a principis de novembre del 2011. Un dia d'aquest passaré a veure que em diuen, però estic segur que han "traspaperat" la meva sol·licitud. 😛
Roger,
Axó es una bona noticia. Veig que parles de la nova adreça de "Landers"…
Jo en era client (client satisfet) i pensava que havien tancat…
Ets el Joan??????
Marc, en el meu tambe van trigar una mica. Pero vaja, que sempre es pot preguntar. Per cert, vas demanar el carnet "gris" o el de soci de Land Motors???? que son 2 carnets diferents.....
Saluttt
Roger,
Axó es una bona noticia. Veig que parles de la nova adreça de "Landers"…
Jo en era client (client satisfet) i pensava que havien tancat…
Si, s'han traslladat! Pro jo tampoc no sé pas la direcció nova.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- siguent soci del Club, a aquest mateix taller t'hauria sortit l'hora a 37 euros...
- tallers a BCN hi han uns quants, jo ja no m'atreveixo a dir res sobre la confiança per que el que a alguns ens sembla be a d'altres sembla que surten trasquilats. Dels que jo coneixo a ciutat está Landers (que continuo sense aprendrem la nova adreça), a Sabadell tens Grip4x4 i a Terrassa (al que jo ho porto) Project Cars... Tots ells solvents en el tema Land Rover. suposso que haurà mes... pero jo no els coneixo
Jo també el porto a Project Cars (col•laborador del club) i el porto desde la cerdanya!!!
Hola, cómo me hago socio?
SALUDOS
Hola, cómo me hago socio?
SALUDOS
Saludos Paubcn,
En la página de inicio del foro, si vas a la parte inferior, verás la explicación de cómo hacerse socio.
https://www.clublandrovertt.org/index.php
Si no te llega el correo de formulario le puedes mandar un correo al presi y el te lo resolverá. El trámite tarda unos días.
Espero haberte ayudado.
Carles (GASSMAN)
Jo també el porto a Project Cars (col•laborador del club) i el porto desde la cerdanya!!!
+1
Jo també els porto a Project Cars. No és dels més barats, però si vols una feina ben feta, val la pena.