Forum
De Mora????? no et diras Jordi, no?????
No se quina edat tindras, pero segur que encara aurem coincidit de juerga per algun lloc!!! jejejejejeje
Jordi???........... Nooooo. Em dic Xavi
Tinc un disco td5, matricula de M (jaja de Mora, no de Madrid)
Estic molt pel riu, amb les barques......
Miquel, ja hi pots conta!!!!!!!!!!!!!
Mira, per puja a Torroja, podriem anar per un parell de senderes que.........I algo mes farem....
Hi han camins per venir de Mora a Torroja???? aixo interesa i molt!!!!! jejejejejejejejejeje
Ja no per el cotxe, si no per fer alguna escapada amb la moto !!! 🙂
Encara no se sap el dia que es fara? ja tins dos findes de Febrer ocupats per sortir a rutejar, si sabes el dia de la calçotada i no coincideix amb els que marxo m´apunto, sino a la proxima, 😀
Que no es la febrer eh!!! que es la Març!!!! 🙂
Si no hi ha novetat, sera el dia 02/03/2013
Merci!!!!
Hi han camins per venir de Mora a Torroja???? aixo interesa i molt!!!!! jejejejejejejejejeje
Ja no per el cotxe, si no per fer alguna escapada amb la moto !!! 🙂
Si que ni ha si, més que fins a mora fins a Garcia. Si vols quedem i t'ensenyo algun........
Sempre podeu venir a dinar i tornar als Ports, que estan a tiro de pedra!!!! 🙂
xavi, ara mateix no tinc cotxe, pero no dubtis que si que et trucare. Primer ja farem el reconeixement amb el cotxe i despres ja baixarie algun dia amb la moto.... 😮
Sempre podeu venir a dinar i tornar als Ports, que estan a tiro de pedra!!!! 🙂
xavi, ara mateix no tinc cotxe, pero no dubtis que si que et trucare. Primer ja farem el reconeixement amb el cotxe i despres ja baixarie algun dia amb la moto.... 😮
perfece.
El jordi que em comenes més amunt em sembla que te un disco td5 blanc
Actualitzo :
109lrs = 2 adults
Txus = 2 adults (de moment)
rangi = 2 adults + 1 nen
RPonce= 2 Adults
RPodio= 1 adult (de moment)
Xavi 300 = 1 adult (de moment)
Pessols= 1 adult (de moment)
Pancho= 2 Adults
Jordi td5= 1 adult (de moment)
A falta per confirmar per dates:
Wilk= 1 adult
Tarraco= 2 adults + 2 nens
Eps, que em sembla que per aquí em busquen !!!
Jo sóc el Jordi que dieu .. El meu es un disco 300 verd mat de NA----AX i si de Mora a al menys el Masroig o falset tinc algun caminet fet i si algú s'anima per allí a prop algun camí i lloc per dormi conec
Fins aviat i si m'animo igual m'hi apunto que ara paro per Tarragona
Salutacions
Algun dia tindrem que quedar per alli a fer un vinet i de pas, una volteta!!!! 🙂
Jordi, no se si ets tu, el que em va trucar fa molt de temps per que vas passar per Torroja, per si em volia pillar un Disco que hi havia en un desguas...es possible???
Actualitzo :
109lrs = 2 adults
Txus = 2 adults (de moment)
rangi = 2 adults + 1 nen
RPonce= 2 Adults
RPodio= 1 adult (de moment)
Xavi 300 = 1 adult (de moment)
Pessols= 1 adult (de moment)
Pancho= 2 Adults
Jordi td5= 1 adult (de moment)
Guancho = 1 adult (de moment)