Forum
4x4 a llinars del valles dissabte i diumenge 30 i 31 agost
Doncs aixo si algu s'aburreix o vol escampar la boira fan el trial a llinars del valles al lloc de smpre. Hi haura força gent!
Per mes info sant google! (Tinc que anar a treballar i no em don temps de buscar info)
Per si algu va a llinars avui i se li fa tard per anar fer el sopar a sant antoni de vilamajor fan la mostra gastronomica 10$ i entren 2 plats, aperitiu i postre ah i beguda!
Salut i força tracció
Gràcies defendermaniac per l'avís. El senyor Mr. Croqueta i un servidor vam passar per allà el dissabte al matí. El circuit el mateix de sempre, representació variada de 4x4 amb majoria japonesa i alguna honrosa representació britànica. Almenys aquesta vegada la música no estava tant forta com altres vegades i podies anar comentant la jugada. Segueixo sense entendre a la gent que es fica dins el circuit amb un immaculat 4x4 d'estricta sèrie i del que en surt força mal parat (mínim òptiques i para-xocs a la porra). O bé tenen la butxaca grassa o bé son uns inconscients. ::)
Envers altres trials de festa major, en aquest trobo a faltar els entrepans. Almenys hi havien bosses de patates fregides per acompanyar la beguda.
Carles (GASSMAN)
