Forum
31 Auto Retro de Barcelona.
Per si algú es despista i després potser l'hi sabrà greu. Del 4 al 8 de desembre tornem a tenir la fira Auto Retro a Barcelona. Malgrat que els darrers any la fotuda recessió es nota i potser hi han menys expositors, segueix sent una bona opció per a passar una jornada veient "ferralles" de totes les èpoques, tant de dues rodes com de quatre.
Aquest any he vist en el seu Web que no hi haurà l'estació mòbil de ITV com els darrers anys, i que molta gent amb clàssics aprofitava la ben entesa per passar-la. Suposo que algú s'ha tret de la màniga una nova normativa per fer-nos una mica més la punyeta. Una llàstima perquè normalment hi havien algunes màquines molt molt guapes fent cua per passar l'ITV i era un al·licient més per anar-hi. 🙁
Jo si puc aniré el diumenge per bavejar una estona i somiar despert "a veure si tenim un cop de sort hi encertem un coi de primitiva" ::)
Apa, ja esteu informats.
Carles (GASSMAN)
Gràcies pel recordatòri 🙂
A veure si diumenge hi puc anar-hi...si la feina em deixa. Fa 4 anys que no hi puc anar-hi. Faré el possible per anar-hi.
Gràcies pel recordatòri 🙂
A veure si diumenge hi puc anar-hi...si la feina em deixa. Fa 4 anys que no hi puc anar-hi. Faré el possible per anar-hi.
Això és el que em passa pel cap, aveure si aquest any ho compleixo 🙂
Hi he anat gràcies al recordatori del Carles i ha valgut la pena. Hi havia joies molt interessants i poc freqüents fora de l'àmbit dels professionals. Gràcies per haver avisat.