Forum
2 más en la provincia
Bueno familia como lo he hecho antes en la presentacion general del foro, me remito en el apartado de cataluña para darnos a conocer mi landy y yo, por si no habeis leido la presentacion poseo un disco II TD5 de finales del 2000 y tengo que decir que estoy muy contento con el aunque tengo mucho trabajo que hacerle...
En fin solo comentar que aunque tengo un horario de trabajo un poco dificil intentare ir a las cenas de los famosos "dijueves" para conocer y disfrutar a gente sabia y maravillosa como la que seguro hay en este gran club!!
saludos a todos desde Sant joan de vilatorrada ( Manresa- BCN )
Benvinguts!
Explica alguna cosa més de la teva màquina i de vosaltres mateixos, per anar-nos coneixent, almenys, a nivell de fòrum. I si poses alguna foto millor!
Ara, des de l'apartat de Catalunya, benvingut Toni i felicitats per la teva adquisició. Ja veuràs que per aquí hi ha molt bona gent.
Referent al tema dels "dijueves " dels que suposo que et va parlar el bon amic Toti a la Party, si vens una vegada, a ben segur que voldràs repetir. Estigues tranquil perquè normalment no pleguem gaire tard, ja que la majoria a l'endemà matinem força.
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Hola toni!
Sóc "el peke" i espero posarte cara i veure el teu land rover aviat! Desde sant antoni de vilamajor et donem la benvinguda també.
Salut i força tracció
Moltissimes gracies a tots els que heu perdut una miqueta de temps per contestarme, la veritat es que no tinc gaire temps per conectarme jejej la feina i la familia m ho roben tot jejeje, espero anar aviat a un dijueves i poder posar-vos cara a tots i al revés jejejej
Salut i fang!!!