Forum
18 Septiembre concentracion parcmotor Castelloli, 4x4 ayuda sindrome down
A roses segur que es fa els 2 dies i promet molt! us esperem a tots. Tindrem competencia de els japonsesos, nissan's i mitsu's entre d'altres aixins que ja podeu venir tots! 20€ els 2 dies menjar begudes no hi han escuses! Un lloc inmellorable a 10 minuts de les muntanyes de les alberes i 5 minuts de les dunes de sant pere pescador.
Ostres, m'acabo de fer un envolic. ¿Que potser es fa a diferents llocs aquesta trobada de 4x4? Castellolí està a la zona de Montserrat, més enllà de Collbató ¿no? Les Alberes està a la frontera francesa, tocant El Portús... O potser no es fa a un lloc i ara es fa a l'altre... No sé, no sé...
Me lo podei de aclarar posfavó?
Vale, això de les vacances... Ja he vist l'altre post de Roses i no té res a veure amb Castellolí.
Resta pendent de confirmar si està o no anulat el tema de Parcomotor Castellolí ¿algú en sap res en clar?
Yo no se si esta o no anulado , si se que les mande un correo ofreciendo la colaboración del CLRTTE y que nos dijeran como y de que forma hacerlo y hasta hoy ...silencio por respuesta...
Un saludo 😉
Gràcies, Txus. Els acabo d'enviar un correu electrònic per a que confirmin si es fa o no i la data. Quan tingui resposta, aquí la posarè.
Gracias, Txus. Acabo de enviarles un correo electrónico para que me confirmen si se lleva a cabo o no y la fecha. Cuando tenga la respuesta, aquí la expondré.
No se si es fara o no, segons he llegit en un altre foro han tingut problemes d'organitzacio, si tinc noticies noves ja os informare.
No se si se hara o no, segun he leido en otro foro han tenido problemas de organizacion, si hay noticias nuevas os informo.
Bones estaria bé que la fesin més tard aixins tots els lands podreu venir a ROSES!!
Buenas estaria bien que la hicieran más tarde así todos los lands podriais venir a ROSES!!