EL CHIGRE (pa falar...

Avisos
Vaciar todo

EL CHIGRE (pa falar de tó un pocu)

2,008 Respuestas
14 Usuarios
0 Reactions
114.5 K Visitas
(@asturcon)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 212

Voi pa mió casa en Llaviana a pasar la semana santa de vacaciones, porque vivo en Galiza, voy comer a la sidrería Quercus, voi andando y veo un espectáculu, una cosa guapísima, una joya, un diamante negru, una cosa mui mui guapa delantre la puerta un taller. Mirolu y remírolu y vuelvo miralu. Unes ruedes espectaculares, un escudo de land rover, un apellíu Defender, una facha impresionante. Doi la vuelta per drtrás y pon " El carboneru". Digo " ostia!!! " el que viera tantu pol foru. Veo la pegadiella del club y entro dentro´l taller a preguntar pol amu pa conocelu:

- ye de un rapaz de Morea, cuentame el mecánicu. Vendrá pronto a buscalu porque ta reparáu.

Al poco ya nun taba.

ResponderCitar
(@morea)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5205

Ostia nin fuisti tu el que pregunto jjejejejeeee una pena nun a ver coincidio a ver si te apuntes pa una rutuca ho  ;D

ResponderCitar
(@chus4x4)
Respuestas: 2407

Bienveníu, Asturcón.

Ya ves, l' mundu ye un moqueru  ;D

ResponderCitar
(@asturcon)
Iniciado en LR Socio

Una pena nun haber coincidío, si. Jodiome porque resulta que entré nel Alimerca y cuando salí ya habíes marchao. De toes toes el mió discovery nun se si pasará per onde pasais vosotros con eses virgueríes de coches. Si voi por onde vosotros dexáisme el coche como una maraca!!

Cuando vuelva p´Asturies ya avisaré per equi pa coincidir, que si nun vos siguo pel monte quedamos en chigre, que ahí tamos más en igual de condiciones.

ResponderCitar
(@morea)
Dr. LandRovero Socio

No hombre q son rutas para todos, todos los discos, def  etc estan casi d serie. Rueda d tacos, suspension y poco mas, asi que ya sabes para la prosima te apuntas  ;D

ResponderCitar
(@ivanasturias)
Respuestas: 423

vale hasta el mio y no lleva ni amortiguacion ni ruedas de tacos,asi que vale cualquiera

ResponderCitar
(@asturcon)
Iniciado en LR Socio

Suspensión tien la que traía. Ruedes...calza unes mixtes, les siguientes a les tuyes que son un poco más de carretera, cooper discoverer st. Pero el td5 sin el bloqueo nun ye nada,  y con les pistuques d´Asturies...dexo los espejos na primera muria  jeje. Yo ye´l coche que tengo, nun tengo utru. Que contais que toi forrau como vosotros que los teneis con todo y más..?? que va ho!!. Yo con el tuyu quedé asustáu. Que cosa tan guapa nin, de verdá.

ResponderCitar
(@morea)
Dr. LandRovero Socio

Que no Asturcon si entro yo nun vas a entrar tu ho? Cagunn la leche q nun ahi probema nin te lo digo yo.

ResponderCitar
(@ivanasturias)
Respuestas: 423

Asturcon haznos caso que la primera vez que fui con todos estos locos de ruta pense que me quedaria a las primeras de cambio porque me imaginaba que harian rutas muy chungas y tecnicas al maximo( conduzco un suzuki samurai de serie,sin nada de preparacion) y hasta ahora no ha habido ni una sola ruta con ellos en la que me haya quedado atascado ni parado ni mucho menos rezagado,son rutas para todo tipo de vehiculos,te lo aseguro.Pruebas un dia y si ves que no es lo que te contamos pues otra vez sera.

Pero te aseguro que una vez que pruebes querras volver a repetir lo mas pronto posible

ResponderCitar
(@asturcon)
Iniciado en LR Socio

No, si por querer repetir fijo que si... Llevaré el Lada de repuestu por si acasu!! Gracies por invitame!!

ResponderCitar
(@chus4x4)
Respuestas: 2407

Al fin vimos un fin de semana en condiciones! Debió de ser el primeru del añu.

ResponderCitar
(@ABEJORRO)
Respuestas: 1735

Sí, ya había ganas de ver sol. Ayer salí de ruta peatonal y me quemó el sol  :icon_sunny:

ResponderCitar
(@morea)
Dr. LandRovero Socio

Dios, tais tos en OFF  ???

Nun ahi na nuevo que contar ho???

ResponderCitar
(@ABEJORRO)
Respuestas: 1735

A las 22:07 eclipse parcial de luna, a ver si nos dejan las nubes verlo

ResponderCitar
(@morea)