Forum
VIDEO LAND ROVERS EN UNA FANGUERA EXTREMA
Hola a tots aqui us deixo aquest nou video d'una sortideta que vem fer en busca de fang i la veritat és que el vem trobar ehh. Desitjo que us agradi. 🙂 🙂 🙂
Espectacular! És una passada veure als Lands en plena acció. I tu saps molt bé com ensenyar nos . Felicitats Albert pel vídeo.
Gràcies company ja ho saps si en tornem a muntar un altre i vols sortir...ara això si porta roba tipus quiròfan ehh que després la llences jaja. 🙂 🙂 🙂
Hola, albertdefender
Moltes gracies per compartir els teus magnífics vídeos !!!! :hello2: :hello2: :hello2:
Salutacions
Molt bo; com sempre
Per cert ¡¡ Don has tret els adhesius que portas al lateral del Defender ??
o es pintat ??
salutacions
Hola SNAIL 88 moltes gràcies pel teu comentari company 🙂 🙂 🙂
Hola Francesc gràcies també a tu, els adhesius això son uns vinils que em va fer una amic meu que té una empresa que es dedica a rotular vehicles ho imprimeixent amb un plotter gran i despres ho enganxen, però te la seva feina ehh varen estar tot un mati 2 persones per fer-ho, s'ha de saber posar si no et foten una xapussa, queda ple de bombolletes d'aire. 🙂 🙂 🙂
Diria que jo he fet l'altra cara. Les fangueres de Milany, no sé d'on començàvem, cap a Olot més o menys i després baixàvem a Vallfogona.
o no la vaig veure, però potser si hi era no hi havia tanta aigua,, el cotxe el vaig rentar ala gasolinera amb les mànegues de presió, vaig deixar uns bons tortells de fang ... 🙂 🙂
Ens ho vam passar molt bé Albert, ara queda algun dia acabar l'altre part! Molt bon video com et vaig dir ;D