Forum
VIDEO LAND ROVERS EN PERILL
Hola a tothom aquí teniu una versió inèdita de les imatges que no es vàren veure de la sortida fatídica que vem fer.
Desitjo que us agradi. Gaudiu lo amb bona companyia:-))
te molt bona pinta aquesta ruta
no em pasaries el track per fer-la?
No hi ha problema, però primer de tot quin land tens?? ja que hi han uns trossos molt xungos ehh i depen el que portis cascaràs els baixos, i si ha plogut, et recomano que aneu més d'un cotxe.
Si es la ruta que surt de sota el far, passa per fornils i l'agullola i vas al pantano, amb un disco 2 td5 de serie es fa, amb tenda ironman al sostre i rodes casi llises. Aixo si amb sec. Fa 15 dies ho vaig fer. Un any nevant i de nit amb 3 RR v8 va costar lu seu.
Hola Albert!..
Et segueixo al Youtube.. només dir-te que els teus videos em semblen espectaculars!
M´uneixo a la petició dels demés companys per saber quina ruta es. M´agradaría fer-la.
Salutacions!
Albert em podries pasar el track ,em va agradar el vídeo i magradaria fer la ruta
Hola nois ,,, perdoneu el retard en contestar he estat una mica liat,, miro de pasar-vos el track a veure si me'n surto, es un fitxer GPX suposo que es deu penjar com una foto, no??
bones albertdefender no se com es penja ,suposo que algu ho podra comfirmar com fer-ho
si pots el meu correu es mymrally@hotmail.com m-ho envies adjuntat al correu
Aquest es el track, pero si plou millor q us quedeu a casa ;D
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5857368