Forum
hola pessols on quedariem dissabte 15 ?? lloc.
El punt de trobada serà. Al costat del camp de futbol de Tivissa. A les 10 del dematí.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Llista:
- Pessols. 1 pax. tot cap setmana
- Javi Kp. 1 pax dissabte
- Carlos Kp. 1 pax dissabte
- Miquel. 3 pax Tot
- Judoka. 2 pax tot
- JM Santanasusagna. 2 pax Sopa i dinar
- Adri (Firedragon)
- alberdefender 2 pax
- Ernest. 2 pax
bona nit sento comunicar no poder assistir a la sortida per problemes d'organització..... ens sap greu.... nois.
Llista:
- Pessols. 1 pax. tot cap setmana
- Javi Kp. 1 pax dissabte
- Carlos Kp. 1 pax dissabte
- Miquel. 3 pax Tot
- JM Santanasusagna. 2 pax Sopa i dinar
- Adri (Firedragon)
- alberdefender 2 pax
- Ernest. 2 pax
Una llàstima que un company del club no pugui venir a una trobada.
Només cal recordar a tots que muntar aquestes trobades costa moltes hores i feina que s'ha de fer fora d'horari laboral i que valen molt la pena per que vas de la mà de gent de la zona!
Animeu-vos, encara queden places, i els temes culturals que veurem i els paisatges són impressionants!

Be doncs donat que el company que ens havia de deleitarnos amb les seves dots culinàries no pot venir. Tornarem a la idea original i diumenge dinarem de restaurant. He d'acabar de concretar preus, pero podeu donar per sentat que seran el mes econòmics possible.
La cosa pinta de meravella!
Al final plat combinat? Però que sigui de mudar!! eh?
Arribaré tard el dissabte, us pillaré per les muntanyes, i marxaré després de dinar amb tots vosaltres!
Ja falta menys... i encara em queda benzina de la darrera sortida! Això és un èxit!
Un abraç
Miquel
Bé, doncs ja estem per casa. Tot i que només he estat per el mati de diumenge, tinc que dir que m'ho he pasat de conya!!
Gran ruta i gran gent. Enhorabona XAVI !!!
No coneixia cap company del club que fos capaç de canviar-se el cotxe per no canviar l'avatar del club... que no saps com va això?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Coincideixo en tot, ruta pel penedès amb cata de vins quan es va fer fosc per poder tornar per camins, ens vam quedar embarracants, ruteta de diumenge per la Fatarella amb una magnífica guia que ens va explicar un munt de detalls de la Batalla de l'Ebre i dinar de germanor...
Jo al dinar no em vaig quedar, però vaig tenir "teca" pel camí!!
Un cap de setmana fantàstic. Hem de repetir aviat! Si pot ser amb més vi i més culturilla de l zona, que val la pena.
Salut!
Miquel
Bona nit a tots. Dissabte entre les 9:45 i les 10:30 no hi havia ningú al costat del camp de futbol de Tivissa. Que vareu canviar el lloc de trobada?
Amb la il·lusió que em feia coneixer-vos a uns quants d'aqui, i més essent a tocar de casa.
Tivissa no es el Priorat, es la Ribera d'Ebre. I no va per tu 109LRS, va per l'organitzador de la trobada, Pessols.