Forum
1. Suricatabcn
2. Jordi-td5
3. Carles (GASSMAN)
4. Mr. Croqueta
5. Toti
6. Roger
7. Xavi 300 tdi
8. Danny73
Total comensales: 8
No juguis amb nosaltres que et casem rapit i et recordo el el convit el paguen el nuvis ;D
Primer tindré que donar el vist i plau a la núvia ¿no? ;D ;D
No!
Pues no hay boda ni convite!!!! :disgust:
Una consulta compañeros, lo del tastet de tapas del dia 23 es solo para socios o puedes asistir solo con estar registrado en el foro ???
Una consulta compañeros, lo del tastet de tapas del dia 23 es solo para socios o puedes asistir solo con estar registrado en el foro ???
puede venir quien quiera, socio o no socio, conocido, amigo, etc.
asi que apuntate 😉
Bon vespre Xavi, tal com t’ha comentat el bon amic Jordi als sopars hi pot assistir tothom que tingui ganes de passar una bona vetllada. Es parla de tot hi de res en concret, a vegades fins hi tot aconseguir parlar de Land Rover’s ... ;D
Normalment ens ajuntem uns quants un “dijueves” al mes en un local de la Garriga (el nostre estimat JOVI,) però aquesta vegada fem una excepció i el farem en divendres. És un test de prova d’un nou local (malgrat que alguns ja el coneixem) on reunir-nos el proper sopar de Nadal del divendres dia 14 de desembre. El motiu és que serem força colla i al JOVI no hi cabrem.
No et confonguis, aquesta vegada soparem al Restaurant Loro Circuit de Montmeló i a més en divendres.
Si vols venir a fer de conillet d’Índies ja ho saps. En un primer moment podem fer una mica de respecte però ja veuràs que som bona gent. :angel9:
Carles (GASSMAN)
puede venir quien quiera, socio o no socio, conocido, amigo, etc.
asi que apuntate 😉
Es cierto dejamos venir a cualquiera.... Hasta el mismisimo diablo
Traete pasta para pagar.... Solemos llegar deshidratados
1. Suricatabcn
2. Jordi-td5
3. Carles (GASSMAN)
4. Mr. Croqueta
5. Toti
6. Roger
7. Xavi 300 tdi
8. Danny73
9. TXUS.200
Total comensales: 9
Bueno al final vinc, aixo de fer de conillet d´indias m´agrada, i si es te que donar el vist i plau a la nuvia, dons tambe, ara pagar el convit, res de res.
Per cert, que es un sopar d´homes o es pot portar la parella, com veig que hi ha 9 apuntats i son 9 comensals
jo si pot ser vindria acompanyat 😉
quina hora es el casament ?
1. Suricatabcn
2. Jordi-td5
3. Carles (GASSMAN)
4. Mr. Croqueta
5. Toti
6. Roger
7. Xavi 300 tdi
8. Danny73
9. TXUS.200
10.Xavi Disco
Total comensales: 11
Vaja, un valent que porta la seva Santa al primer "Dijuevesviernes" en que hi participa. ¡¡¡Ummm!!! Bé, està bé, no pagaràs el convit però, tot i això, sereu benvinguts.
Nomalment, cap a les 20'30 ens comencem a trovar a lloc i a les 21'00 hores zulú comença el festival gastronòmic pròpiament dit. Suposo que "lo Gass" confirmarà tot plegat.
Bon vespre xavi disco,
Cap problema per venir amb la parella. Normalment en aquets sopars també ve alguna de les nostres “santes” però en aquest tastet veig que de moment ninguna s’ha decidit. Bé, rectifico, la meva diu que si no està molt trinxada de la jornada laboral s’apuntarà a última hora.
Entre les 20:30 i les 21:00 estaria bé quedar.
Un altre cosa serà que la teva xicota vulgui tornar un altre vegada o que et deixi tornar a tu a un altre sopar... :angel4:
Actualitzo llista:
1. Suricatabcn
2. Jordi-td5
3. Carles (GASSMAN) i potser Cristina
4. Mr. Croqueta
5. Toti
6. Roger
7. Xavi 300 tdi
8. Danny73
9. TXUS.200
10.Xavi Disco - més la seva xicota intrèpida
Total comensales: 11 o 12
Encara tenim marge per si es vol apuntar algú o alguna més, que en aquest local no hi ha problema d’espai. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
Carles apuntam que pujaré amb Xavi
¡¡¡ Oído Cocina !!!
1. Suricatabcn
2. Jordi-td5
3. Carles (GASSMAN) i potser Cristina
4. Mr. Croqueta
5. Toti
6. Roger
7. Xavi 300 tdi
8. Danny73
9. TXUS.200
10.Xavi Disco - més la seva xicota intrèpida
11. Tequila
Total comensales: 12 o 12 +1
Gassman escrigue:
Un altre cosa serà que la teva xicota vulgui tornar un altre vegada o que et deixi tornar a tu a un altre sopar... :angel4:
Dons si,aquestes paraules van fer el seu efecte,em va dir: " a no, si no ve cap mes dona no vinc, que fare el ridicul "
vegeu com no es tant intrepida com sembla,je,je,je, llavors veig la sortida que prepara el company Cordobes pel dia 24
i penso, ja esta em quedo a dormi a Montmelo i el disapte cap a Pineda de Mar, total finde rodo,je,je,je
que mo creia jo aixo 🙁
com ja es sabut las dones cambien de pensament cada cop que van a pix.... : ¡¡¡¡ quedarte a dormir a Montmelo !!!! ni parlar-ne, jo tambe ving, dons hau ens veiem el divendres ;D
Per cert arribarem sobre les 21h, dons ella treballa i plega a les 20h.
Hola,bona nit ....Carles...em pots apuntar al sopar ?
Ja tinc el V8 en dança i aixi el portaré
Gracies
Jordi V8 RR L-322 2005,RR 92 V8 EFI
JB
Chicos tastar bien, esta me la pierdo, >:( a esa hora estaré cenando una olla de recapte y carne a la brasa en la Tinença de Benifassa con vistas al pantano de Uldecona, ;D que tampoco es mal sitio....
Saludos Joan