Ruta para Semana Sa...

Avisos
Vaciar todo

Ruta para Semana Santa. 11-04-2009

94 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
7,306 Visitas
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Pos jo per el matí i fins l'hora de dinar, per no tenir feina i estar sense paro krek k ja esta bé, haig de mirar que em duri el kotxe sense gastar-lo gaire que si no s'espatllarà i no podre arreglarlo!

Vinga que ja s'acosta!!!
e rebut els e-mails!

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Jo com el ZAPE nomes al matí ja que les nostres dones estan juntes i si ell fa mati i jo tot, tindré un problem (ehhh Jordi VM)  jejejeeje  :'(  :'(

Zape matí pero ens quedem a dinar, noooo?????

ZIPI  8)  8)

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Xavi, si normalment a la tarde es lo bo...

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 1301

Xavi la lupe marxa de calçotada a casa de uns amics del cole per aixo vaig a al festa je je pero es a Barna , i per aixo nomes fare al mati  ;D ;D
a dinar segur dons amb la panxa plena SE CONDUCE MEJOR
Dwwww.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Doncs aixó dinar i cap a casa o no!!, franc no ho se tio, si es quedem uns quans i no estem caqnsat m'hi quedo, ja que despres de la putada que m'ha fet el JLGARZON, jejejeje estic esgotat, mireu el FAcebook per seguir al garzon lo que pasa..... Si se abriré un post con la salida de ayer.

Pues eso comer y para casa o no !! Franc no lo se, si nosquedamos mucho y no estamos muy cansados me quedo,ya que despues de la putada que me ha hecho elGarzon, jejejeje estoy agotado, mirar el facebook lo que pasa por seguir al garzon....

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209
Topic starter  

Doncs aixó dinar i cap a casa o no!!, franc no ho se tio, si es quedem uns quans i no estem caqnsat m'hi quedo, ja que despres de la Pda que m'ha fet el JLGARZON, jejejeje estic esgotat, mireu el FAcebook per seguir al garzon lo que pasa..... Si se abriré un post con la salida de ayer.

Pues eso comer y para casa o no !! Franc no lo se, si nosquedamos mucho y no estamos muy cansados me quedo,ya que despues de la Pda que me ha hecho elGarzon, jejejeje estoy agotado, mirar el facebook lo que pasa por seguir al garzon....

Ja u he vist ja!!!  Quina enfangada!!! 😉 😉 😉

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

El JLGarzon ha obert un post amb algunes fotos...

:angel13:

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Companys... definitivament, la Laura i jo ens "caiem" d'aquesta trobada... un altre dia serà!  :sad1:

Que us ho passeu molt bé!!

ResponderCitar
(@LLUBI)
Respuestas: 558

Si no se me rompe el RR subiendo, me apunto.

Voto por algo de un nivel medio-alto, que valgan la pena los 130 kms de autopista...  ;D ;D

Tortuga  Serie III 2 persones  jaumerierasoler@gmail.com
Franc.guday  Defender 90 Td5 2 persones  franc.guday@hotmail.com
Salva Defender 110 Td5 2 adults + ¿2 nens? 16288sgf@comb.es
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9  Disco 300
JHD2 RR V8 3.5 jhd85@hotmail.com
Gerard 90 Defender tdi (depen del dia)
Xavi 300 TDI ( R.R 300 TDI ) informa Jordi-VM
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 )          italsol.motores@quadis.es
Pau_88D, Serie III, 2 persones (en principi) pau_850e@hotmail.com
Telius Defender  telius02@msn.com
Cabrero  Defender 110 Td5 landcabrero@hotmail.com
Peke  Defender 90 Td5  (Talldemotoserraikinmal@hotmail.com)
Manolo200tdi (antes Manolobcn)  Disco 200  2 personas  ( lrdiscovery200tdi@hotmail.com)
llubi RR V8 3.9 a.llobet@mac.com

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209
Topic starter  

Si no se me rompe el RR subiendo, me apunto.

Voto por algo de un nivel medio-alto, que valgan la pena los 130 kms de autopista...  ;D ;D

Tortuga  Serie III 2 persones  jaumerierasoler@gmail.com
Franc.guday  Defender 90 Td5 2 persones  franc.guday@hotmail.com
Salva Defender 110 Td5 2 adults + ¿2 nens? 16288sgf@comb.es
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9  Disco 300
JHD2 RR V8 3.5 jhd85@hotmail.com
Gerard 90 Defender tdi (depen del dia)
Xavi 300 TDI ( R.R 300 TDI ) informa Jordi-VM
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 )          italsol.motores@quadis.es
Pau_88D, Serie III, 2 persones (en principi) pau_850e@hotmail.com
Telius Defender  telius02@msn.com
Cabrero  Defender 110 Td5 landcabrero@hotmail.com
Peke  Defender 90 Td5   (Talldemotoserraikinmal@hotmail.com)
Manolo200tdi (antes Manolobcn)   Disco 200  2 personas  ( lrdiscovery200tdi@hotmail.com)
llubi RR V8 3.9 a.llobet@mac.com

Hola LLUBI, la ruta no sera nada fuera de serie, la dificultad no hay mucha, al ser tantos coches no se puede complicar, porque si no tardariamos mucho las zonas!!

Por la tarde Cabrero que diga si la ruta es mas complicada o si se puede hacer mas complicada, porque como seremos menos!!!!

ResponderCitar
(@Soler)

Por lo visto, y dado que Pau se ha caido de la salida, voy a ser el único Series. Tranquilos, ya me cuidare yo de vosotros.

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 1301

Ojito con los vadeos.... eh.... que con lo que cae sera la ostia , por si acaso le puesto una funda a la bobina y un snorkel casero camuflaoooo solo falta rociar el delco con el Spray magico je je
dwwwww

ResponderCitar
 JHD2
(@JHD2)
Respuestas: 99

En principi nomes vindrem a la tarda, les coses sempre es compliquen. Suposu que no hi haura masses  vadejos ni aigua, que jo el meu cotxe me l'estimo molt i no vui que es podreixi ni es rovelli per l'aigua. De mal cami, forats, branques, pedres i fang cap problema, pero l'aiga ben lluny!!!(que espatlla els camins, afoga la gent i rovella els cotxes!!)
Avui he canviat el difrencial de darrera, nomes tenia els satelis sense dents..... Ara ja pot tornar a donar guerra!!!!

ResponderCitar
(@Cabrero)
Respuestas: 329

Bones,
pel que respecta a la ruta de la tarda, jo considero que no es complicad, ara amb la pluja pot estar divertit

ResponderCitar
(@Soler)

Me voy, a partir de ahora y hasta la fecha susodicha, voy a estar desconectado. Hasta el dia a la hora indicada, nos vemos. Paz y buen rollo.

ResponderCitar
Página 6 / 7
Compartir: