Forum
Ruta del contrabandistes
Hola,
estic mirant de fer la ruta dels contabandistes pero la llarga, algun de vosaltres te el track???
Un amic meu te una que surt de barcelona em sembla fins andorra, te 330km pero te molts pocs punts i no es gaire fiable.
Gracies
crec que parles de la ruta dels contrabandistes que surt des Pal i va fins Alins,si hi a una versio llarga que surt des Barcelona i va per pistes fins Andorra a mi tambe em seria molt interesant de coneixer.la
Fins aviat!
Hostias!!, y a mi. Yo también estoy muy interesado en conseguir, y hacerla a la mayor brevedad posible, esa ruta. Saludos!.
Jo l'he feta desde Tírvia, passant primer per Llavorsí.
Llavorsí, Tírvia, Burg, Farrera fins Os de Civís i ja Andorra.
Si n'heu per el coll de la botella molt de compte amb la Montanya del Roc De Llumeneres, que ja es Espanya tot i que han tret el cartell de la frontera Espanya Andorra, i tinc 300 i pico d'euros de multa per dormir-hi al tocant del camí.
Passeu-ho bé!
jo vaig treure el track del wikiloc, n' hi ha varis, si no recordo malament jo vaig fer el de masquefa - andorra, i estava correcte.
Hola Rubix..
jo aquest estiu he fet aquesta ( però des d'Igualada) i de veritat que te la recomano...molt completa, pocs kms per carretera (menys de 30) 350 kms de camins, primer dia 12 hores de conducció, has de fer nit a La Vall Fosca ( nosaltres de càmping) i el segon dia enllaces amb la ruta contravandista des de llivia fins al migdia,dines a andorra i cap a casa!!..
ah!! i el mes important es totalment legal..això si, una mica "machacona" però ens va la marxa ;D..no apte per fer a l'ivern per la neu i les possibles congestes del segon dia...
mirate-la i ja hem diràs..mes endavant a viam si puc pujar alguna foto..
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=406671
salut!!
Bueno pues la que yo estoy mirando es la de masquefa.
Maxporcuatro si me llego el mail, no te pude contestar pero muchas gracias, te debo una cervecita 😉
Pues si no es molestia Pumu pasamelo 😉 mi mail es:
jrubixfowler@hotmail.com
Bueno te lo compensase en LR Party con cervecita o sucedaneo!!! ;D
jejeje..........de Masquefa dius que surt la ruta?, posat en contacte amb mi i veurem que podem fer.
amics4x4@telefonica.net
Hola Rubix..
...i el mes important es totalment legal..això si, una mica "machacona" però ens va la marxa ;D..no apte per fer a l'ivern per la neu i les possibles congestes del segon dia...
salut!!
Mendas, gràcies per compartir l'info, en Jacranger i jo matexi segú que li comencem a donar voltes al tema.
Salut!
Hola Rubix..
...i el mes important es totalment legal..això si, una mica "machacona" però ens va la marxa ;D..no apte per fer a l'ivern per la neu i les possibles congestes del segon dia...
salut!!
Mendas, gràcies per compartir l'info, en Jacranger i jo matexi segú que li comencem a donar voltes al tema.
Salut!
gracies...espero la pogueu fer aviat, ja que a mi hem va semblar força bé per passar un parell de dies de Land rover...si necessiteu quelcom ja sabeu com trobar-me..
salut!!
Yo en el momento que tenga todo planificado la hare!!!!
Esta al principio tiene un buen trozo de carretera pero el resto tiene buena pinta
Yo en el momento que tenga todo planificado la hare!!!!
Esta al principio tiene un buen trozo de carretera pero el resto tiene buena pinta
de cual hablas rubix?? supongo que la de masquefa no?? si es asi yo me la estuve mirando i la descarté precisamente por eso..pero si quieres mas detalles creo que tendrias que hablar con Toti52 que creo que es el "artificiero" de esta ;D...
salu2!!