Molt bon video : Tr...

Avisos
Vaciar todo

Molt bon video : Travessa dels Pirineus!

18 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
2,026 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

No sé per quins llocs passa (només he conegut Tor) ni són Land Rover, però la ruta ho val :

Pyrenees Offroad Tour 2012

(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Uou! El video bonissim! 90Gb's de video deunidó!! Hi surt Tor, la pista de Llessuí a Espot, el Pic Negre i al final el Delta de l'ebre! Van fotre kilometres aquests jeje

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Sí. Tens raó. Recordo la pista de Llessuí. Fará uns 20 anys vam estar tot el dia recorrent pistes de la zona. Aquesta se'ns va fer més llarga del que imaginàvem (crec que passa aprop d'un cim que es diu Montseny _o algún nom semblant-)

Finalment vam veure que anava baixant i era millor seguir endavant que tornar endarrera. Recordo que vam passar per una plana d'altura a on hi havia un gran nombre de voltors al terra, que van aixecar el vol quan vam aparéixer nosaltres.

Al cap d'una estona -ja de nit- vam veure uns llums a baix i la pista ens hi va anar portant. Vam arribar a una població, per la part del darrera de les cases i vam veure una dona. Li vam preguntar quin poble era i ens va dir : Llessuí!

El nostre problema era a on quedar-nos a dormir ... i el nen era petit i no havíem agafat bolquers, per que no comptàvem dormir a fora del camping a on estàvem. Temíem que mullés el llit. Finalment van dir-nos un lloc a on podíem quedar-nos i, per sort, aquella nit no se li va escapar el pipí. Tot un èxit, en tots els sentits!!!

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Doncs faig la suggerencia de que podriem organitzar una sortida pels llocs que apareixen en el video. Què us sembla?

ResponderCitar
(@ullfoll)
Respuestas: 183

Wilk, m'hi apunto de cap si es fa alguna cosa! Fa cosa de mes i mig vam ser per aquella zona amb uns companys i podria reciclar algun troç de track suposo, encara que jo i el món gps encara ens estem coneixent.

Horizontes, tela la pista de llessuí! Nosaltres vam trobar-hi un totoya apunt de caure marge avall i ens va tocar fer la volta, ja que el tiu nerviós no es deixava ajudar ni quedava espai per esquivar-lo es va fer llarg, llarg! Els voltors també són uns vips del lloc igual que les vaques jeje

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Tingueu en compte que (sembla ser) van fer la Travessa dels Pirineus de punta  punta i, això, són força dies.

Per altra banda, recordeu que he comentat que vaig estar-hi farà uns 20 anys! Això vol dir que recordo el lloc, però que no en tinc ni idea de a on érem quan vam iniciar la pista ni de quina pista es tracta. Només sé que vam pasar-hi el dia. Malauradament, no puc donar-vos més referències.

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Horizontes el tema cartogràfic te'l deixo a tu que ets el crack de les excursions  😉

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

No, no.

Quan vaig fer les dues Travessies del Pirineu (farà entre 20 i 25 anys) si que el tenia per la mà. Després, tot ha variat molt (pistes que s'han tancat, pistes que s'han asfaltat, reglamentacions que han canviat, ...)

Tampoc disposo de cap imformació, al respecte. A part, ara, tampoc disposo de temps ni disponibilitat per fer-ho.

Les meves circumstàncies familiars em demanden tot el temps de que puc disposar i no m'hi puc dedicar.

El que sí he fet (aprofitant un temps disponible que m'ha deixat una lessió que he tingut) és preparar una nova sortida que, possiblement, será per després de l'estiu (i que estic segur que us entussiasmarà)

A banda d'això, no puc comprometre'm en cap altra qüestió.; Per això no m'heu vist en d'altres sortides i/o trobades que heu fet.

Moltes gràcies però, abans de no poder-ho fer, millor que en prengui el relleu algú altre.

ResponderCitar
 Jojo
(@jojo)
Respuestas: 233

Tal com dieu, hi han moltes pistes conegudes, i al principi crec que comencen per l'aragó i fan la pista que va de Plan a Benasque i baixen pel congost de Ventamillo que es el troç de carretera que es veu. A partir d'aqui deuen fer pistes per la part de la vall del Turbon i Roda d'Isabena. A partir d'aqui suposo que hi deu haver algunes de la Vall d'Aran i despres cap on heu dit.

Fa un parell d'anys hi van haver uns companys del foro que van fer la Transpirenaica, hi ha un post, crec que van invertir-hi 5 dies. Amb el buscador ha de sortir.

Apa, ja teniu feina, je, je.

Salutacions

Jordi.

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

al wikiloc hi ha els trams de transpirenaica

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Gràcies, blop. Poso l'adreça de les pàgines, per a qui pugui interesar :

Transpirenàica (integral) :

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=513780

Transpirinàica (trams parcials) :

http://es.wikiloc.com/rutas/todo-terreno/espana?t=&d=&lfr=&lto=&a=todo-terreno&q=transpirenaica

ResponderCitar
(@santis)
Respuestas: 317

bona tarda

heu fet alguna transpirinaica amb un series?? u vegeu complicat?
salutacions

ResponderCitar
(@etxivi)
Respuestas: 410

jo he fet fins a la zona de Huesca....no és complicat, peró teniu en compte que hi ha pistes que estan tancades depenent de l'epoca de l'any.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Hola etxivi.
Jo l'he fet un parell de vegades (farà uns 30 i 20 anys)
Posteriorment va començar a haver l'època en que es van començar a tancar pistes ... posar-hi cadenes ... asfaltar-ne d'altres ... i prohibir-hi el pas en unes altres ... Vaig tenir la sort d'haver encertat el temps de l'inici del 4x4 d'esbarjo i encara no havien passat aquells que fan deixar mal regust per allà a on passen (i que n'hi ha a tots els llocs). Malauradament en vaig conèixer uns quants d'aquests casos.
El primer cop vam anar fins a Donostia i vàrem començar d'allà cap a casa (no teníem idea del temps que ens caldria i, així, si ens quedàvem curts podríem agafar la directa cap a casa, per carretera) Aquesta travessa la vàrem fer amb el Santana 88 Especial (Sèrie-IIa) que havia preparat per dormir-hi a dins. Dúiem tot el que calia i havia cops que estàvem dos o tres dies sense passar per cap nucli habitat.

imag

El segon cop vàrem fer-la en sentit contrari (des del cap de Creus fins a Donostia) amb el Suzuki Santana SJ-410 i anàvem amb una tenda iglú (que també ens donava molta independència) Igualment dúiem tot el necessari i no depeníem de ningú. Érem totalment autònoms (com al primer viatge). La tornada la férem per carretera.

imagen jpg

Posteriorment, la revista "Solo Auto 4x4" va crear la "Travesía dos mares" fent, d'aquesta, la seva travessia estrella. Però ja era més complicat i no podia fer-se per lliure, degut a haver de demanar permisos per molts dels llocs per a on es passava.
Al meu cas, vaig anar cercant tot tipus d'imformació (durant temps) que tingués a veure amb el Pirineu i va ser qüestió d'anar-la lligant. Tan sols als escassos trams que no en tenia (o que preguntant a la gent del lloc) no havia conexió per pistes fins a la següent destinació, fèiem el tram d'enllaç per carretera.
El que vam fer, podia fer-se perfectament amb qualsevol TT ja que el recorregut discorria per pistes (amb els conseqüents detalls que ens podíem trobar si travessàvem llocs on hagués plogut o humits pel fet de passar per boscos ombrívols)
Imagino que ara, passat tant temps (i amb tot el recèl que es mira tot el que ha de veure amb el 4x4) encara serà més difícil, sinó impossible, poder-la realitzar.
Espero que t'hagi sigut d'utilitat.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Aquest darrer missatge estaba destinat a en "santis", que preguntava si era complicat per anar-hi amb un Sèrie. Per error l'he dirigit a "etxivi", que era el darrer misatge aparegut.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: