Avisos
Vaciar todo

LR Party 2014

31 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
4,830 Visitas
(@tokugawa)
Respuestas: 175
Topic starter  

Be, be, be... Doncs ja la tenim aqui !!!

M'agradaria fer unes quantes preguntes als veterans..

Aquest any ja puc anar amb condicions jeje i no amb el pobret free, que ja va patir lo seu l'any passat !
Arribare divendres ,i com no he acampat mai alla ,no se com ho feu. Us ajunteu? Cada cual es planta al primer lloc que troba? Si us ajunteu, admitiu a un novell al vostre costat?? Jejjeej

Em podeu fer cinc centims del que m'hauria de portar per anar be.. tipus esllingas etc..

Tema menjars i sopars com ho feu?

Us ajunteu alguna de las dos nits per fer petar la xarradeta i lo que vingui???

Perdoneu pel " tocho " jeje pero no vui trobarme alla sin saber on anar , on possarme i sin " amics " jajajajja

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bones tokugawa, anem a pams:

- El patiment del teu Freelander el vam viure tots (recoi de nano amb el Free nou de trinca per la pista negre).  ::)

- Indispensable material de rescat, i no a la Party, sempre. Jo porto dues eslingues (5 i 10 metres) i els seus corresponents grillets. A més assegurat de que el RRC té els punts de subjecció en condicions. Si et quedes encallat segur que algú t’estirarà. Recorda que ets tú qui té que sortir del cotxe, enfonsar-te fins als calçotets de fang i posar l’eslinga. Porta més d’una muda que segur la faràs servir.  ;D

-  Normalment per plantar el campament ens ajuntem una bona colla, intentem agafar un bon tros i muntar una zona de varies carpes seguides per cuinar i menjar plegats, i al voltant muntem les tendes. Si us apunteu a la “zona crítica” oblideu-vos de dormir. El festival d’acudits dolents i batallitas estil abuelo cebolleta son interminables.  😉

- Pel que fa al menjar, cadascú es porta lo seu. Hi ha qui tira d’embotits i pa Bimbo, hi ha qui porta menjar preparat des de casa, hi ha qui és “cocinitas” i es munta uns àpats de nassos allà mateix. Algun any el dissabte al vespre s’ha preparat un sopar de germanor (fideuà, arròs, etc.) Aquest any no sé com està la cosa. Recorda que també tens servei de bar/restauració a les Comes. Gana no em passem mai.

- Per petar la xerrada no et preocupis. Te’n faràs un fart. Indispensable portar força roba d’abric, cadires i taula plegables  (sort en tenim del Decathlon).  Si ets dels que els hi agrada una sobretaula amb licors, obligat portar alguna ampolla del que més us agradi. Tingues per ben segur que no tornarà a casa.  8)

- Per acabar, del no saber per on anar o per no trobar cares conegudes no et preocupis. Si portes quelcom per picar i beure, et sortiran amics fins hi tot a sota de les pedres.  :laughing7:

Ara a veure que piulen la resta.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@tokugawa)
Topic starter  

Jaja quin fart de riure amb lo del menjar !! Com els donnetes !!!

En quant a la " zona critica" si em deixem, esta clar, m'apunto sense pensar-hi !!! M'agraden molt aquestes reunions i si a sobré es per a pendre ,riure, escoltar batalletes i demes , doncs millor que millor...

Doncs moltissimes gracies per els consells !! Quan arribi divendres ja buscare els " malalts" de la "zona critica" jajajaj

Sent from my iPad using Tapatalk

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Dani ja els coneixes... encara que aquí estarán "aumentats"... jijiji

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Hola Dani,

Nosaltres anem tota la family des de divendres i com si fos un Dijueves qualsevol ens ajuntem tots per estar juntets.
Nosaltres portem normalment amanides d'arros, macarrons pels nens i pel GASSMAN. Tambe truitetes y cosetes per fer amb els fogons portatils.
Important per les rutes porta emisora.
Be, ja saps com sempre jns gran familia Landrovera.

Xavi
😉

ResponderCitar
(@tokugawa)
Topic starter  

Sr. Presi Precisament per que els conec no se sí juntarme amb ells o no !!! Jajjajajaj ( es broma eh)

Osti perfecte Xavi, aixi segur que tinc algu amb qui estar !!! I parlo del petit!! Ja veuras la d'estona que ens passem jugant al clash jejejej

Sent from my iPad using Tapatalk

ResponderCitar
(@M-Wurst)
Respuestas: 137

Bones!!! Doncs allà ens veurem!! Finalment podré posar cara als nicks!! ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189

Jo aquest any només aniré dissabte.
Com no poso cara a la gent, i soc molt dolent recordant noms i cares, prego que si em veieu us presenteu vosaltres primer...
Ja tinc moltes ganes de anar. Fa temps que ja tinc pesigolles a la panxa pero amb un dia ja en tinc prou. A part la dona no vol venir i no tinc pebrots a deixar-la a casa 2 dies sola.  😉

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Jo aquest any només aniré dissabte.
Com no poso cara a la gent, i soc molt dolent recordant noms i cares, prego que si em veieu us presenteu vosaltres primer...
Ja tinc moltes ganes de anar. Fa temps que ja tinc pesigolles a la panxa pero amb un dia ja en tinc prou. A part la dona no vol venir i no tinc pebrots a deixar-la a casa 2 dies sola.  😉

Molt bones Òscar,

En el teu cas segur que molta gent t'abordarà fins hi tot sense que us conegueu, perquè el teu Disco decoració Camel Tropy no passa desapercebut.  ;D

Ens veiem per les Comes !!!

Salutacions desde Sant Pere de Vilamajor.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@etxivi)
Respuestas: 410

...dons aquí n'hi ha un altre que baixarà el dissabte!

Si no ens coneixem i veieu passar un RRc amb matricula de Caceres.. (CC) aquest soc jo!

A veure si ens veiem !!!

Salut!!!!

ResponderCitar
(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Ens veiem allà companys!! Si veieu un defender blanc sóc jo!! Ja sabeu que no n'hi han gaires..és fàcil Jajaja

ResponderCitar
(@djsfactory)
Respuestas: 38

Bon dia!

Per temes laborals, nomes puc anar-hi diumenge.. ¿A quina hora es pot entrar? Es per arribar ben d´hora i aprofitar tot el dia!

Merci!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Bon dia!

Per temes laborals, nomes puc anar-hi diumenge.. ¿A quina hora es pot entrar? Es per arribar ben d´hora i aprofitar tot el dia!

Merci!

Molt bones djsfactory,

Si no vaig errat, les inscripcions comencen tant dissabte com diumenge a les 9:00h. Per tant, si arribes una estoneta abans seràs dels primers de passar per la carpa. Tenen força gent a l'entrada i normalment van força ràpids.

Apa nois, comenceu a revisar nivells i a engreixar creuetes que això ja ho tenim a tocar!!!  🙂

Carles (GASSMAN) Un altre amb un Defender blanc sèrie limitada "Fecsa-Endesa" que voltarà per allà.  ::)  ;D

ResponderCitar
(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Carles (GASSMAN) Un altre amb un Defender blanc sèrie limitada "Fecsa-Endesa" que voltarà per allà.  ::)  ;D

Je je je Ens veiem allà crack!!

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Hola

Aquest any si fa bon dia em passaré una estona el diumenge al mati per veure l'ambient.

Espero veure-us a molts.  ;D

Salutacions

ResponderCitar
Página 1 / 3
Compartir: