Forum
IVTM (Impost de vehicles de tracció mecànica)
Hola companys.
Doncs resulta que l'any que ve el meu RRc compleix ja el quart de segle i la pregunta es: a Barcelona ciutat existeix la exempció de pagament de l'IVTM per vehicles de més de 25 anys?
He estat llegint a la web de l'ajuntament i lo que se li apropa més es el tema de vehicles hostòrics però en l'estat que es troba el Range ja et dic jo que no passa per històric jejejeje.
No se si es que s'ha de consultar aquest tràmit per una altra banda (web, tlf,...) si es que existeix.
Gracies anticipades y salutacions a tots.
Ernest (tiTTo)
Segons la ordenança fiscal SI, Art 5e, no és una exempció sino una bonificació, segons diuen ells.
Hola de nòu Juan.ki, ja havia estat llegint el document aquest i en l'apartat de bonificacions despres de fer esmena de les dues opcions en les quals s'aplica, concreta que el vehicle ha d'estar en condicions de "MUSEU"... i no es el meu cas que diguem.... 😀
Si, aixó de les condicions de museu m'ha cridat l'atenció, peró aquí en Vila en tenim unes quantes peçes de Museu pero dels horrors i no paguen impost, suposso que serà questió d'anar a l'ajuntament i iinformarse a veure que volen dir amb aixó....
Jo vaig estar miran de deixar de pagar el impost del meu anterior 4x4 que tenia 25 anys i en el meu ajuntament si no et fas de un motor club i et fan un paper com a historic ells no volen saber res.
A Manresa se las saben totes perque paguis si o si.
Hola lobezno46. Crec que els trets van per on dius tu i Juan.ki, crec que el pagar o no l'impost depèn de cada ajuntament, si vol aplicar-ho o no. En fi, trucaré al 010 com m'has dit i a veure que diuen.
Gracies de nou per la vostra ajuda.
Erenst (tiTTo)
Hola, tiTTo
Yo soc de Barcelona ciutat i SI tinc la exempció de pagament de l'IVTM . :police:
Ha mes de la documentacio, ITV en vigencia, et demanen un certificat del ANTIC CAR CLUB DE CATALUNYA.
Al demanar aquest certificat has de portar 4 fotografíes el perimetre del vehícle per tant te que estar en bon estat.
Salutacions
Veus tiTTo com la penya dels Series t'ho aclaririen tot, ;D ;D d'una altre cosa no peró de la tercera edad entenen una pila.
Gracies SNAIL 88 per la teva resposta, ja vaig trucar al 010 i em van dir exactament el mateix, de fet ja tinc la documentació que t'envia l'ajuntament per cumplimentar i enviar juntament amb el certificat de ANTIC CAR CLUB DE CATALUNYA.
Quan et refereixes a que ha d'estar en bon estat, tan se val que estigui mínimament preparat (protectors i demés)?
Gracies per tot. y merci Juan.ki per la recomenació.
Ernest (tiTTo)
Hola tiTTo
Al ANTIC CAR CLUB DE CATALUNYA nomès et demanen 4 fotos no tens que portar el cotxe...
Salutacions
Anem a veure, que no ets soci del Cub? Dons si ets soci, et fan una carta certificant que esta en perfectes condicions y ja està. Però ull, que a Barcelona són bastant "triquismiquis" i volen que a la carta constin varies coses molt concretes.
A la instància has de fer referència al " Real decreto 1247/1995" i presentar:
Fotocopia DNI
Fotocopia permis de circulació Vigent del vehicle.
Fotocopia de la fitxa de característiques tècniques.
Certificar del club.
Al certificat te que constar que el vehicle esta en perfecte estat de conservació i dono fe que el teu ho esta. 😉
Jo tinc copa de les instàncies i els certificats que em va fer el club, si vols te'ls envio perquè et serveixin de guia tocayo. 😉
Nota: Los de los series, seremos chatarreros, pero organizados! ! ;D
Nos leemos
Epi
Hola Epi. Doncs sí. Si poguessis enviar-m'ho doncs t'estaria agraït. Sempre va be tenir referències a ma per anar enfilant el camí.
Et deixo el m@il: docker5963@gmail.com
Moltissimes gràcies company. I gràcies a tu tb, SNAIL88.
Salutacions
Ernest (tiTTo)
Enviado desde mi iPhone con Tapatalk
Enviat mail amb documents i alguna explicació.
Espero que et serveixi 😉
Nos leemos
Epi
Anem a veure, que no ets soci del Cub? Dons si ets soci, et fan una carta certificant que esta en perfectes condicions y ja està. Però ull, que a Barcelona són bastant "triquismiquis" i volen que a la carta constin varies coses molt concretes.
Hola tiTTo
Jo vaig demanar el Certificat directament a l'Antic Car Club de Catalunya tal i com posa a la informació del Ajuntament de Barcelona.
Per aquest Certificat et fan pagar. He llegit que el EPI li van fer en aquest Club i li va servir igualment. Per tant si es axis demana ho al nostre Club i t'estalviaràs pagar per ell.
Salutacions