Forum
ITV caducada.
A qui li pugui interessar: com que el passat dijueves vàrem estar comentant el tema mentres sopàvem, tot i que van sortir diferents criteris, alguns de molt semblants, he demanat informació en relació a qué passa quan tens l'I.T.V. caducada del teu cotxe. Inicialment vàrem comentar que si teniem un mes o dos de gràcia per poder-la passar.
Doncs les notícies que m'han traslladat els companys del departament que està en contacte amb Trànsit m'han indicat que si tens l'I.T.V. caducada, la multa no te la treu ningú!!! 150 lereles, trinco trinco!!! És una falta objectiva i no hi ha recurs possible!!!
Xavi, m'alegro que hagis venut l'V8 i baixis a Benissa amb D3 doncs si te la jugaves, podia passar-te això.
Gracies David, em fas mes feliç per que encara volia demanar al nou comprador que em deixes baixar amb el RRc pero ara ho tinc clar.
Anat bé la teva explicació jha que al sopar de "la Garriga" de 9 persones que erem cadascu deia la seva.......jejejeje
Gracies,
Xavi
Aixo a estat sempre aixi, si esta caducada, esta caducada 😉 😉 😉 😉 😉 ;),un altre cosa que el agent que et pari aquell dia hagi fotut un polvo aquella nit ;D ;D ;D ;D
pero per norma es multa i retirada del permis de circulacio 😮 😮 😮 😮
Dwwww.
Bones
Xavi!!!! t has venut el V8?????????l'has canviat per una altre joguina? o amb el D3 i RRsport ja tens prou? o per fi has vist la llum i t has comprat un Defender jajajajajja explica explica....
be...tampoc es del tot cert......per que si et passa com en el meu cas, que m'han arribat a donat 35 dies per a poguer passar l'ITV, el que entendran, es queno estare aquets dies sense circular amb el cotxe.........
Una cosa, es que hagis tingut l'ITV desfaborable i continuis circulant amb el vehicle (que tambe m'ha passat) i la multa llavors si que no te la treu ni el millor dels polvos que hagues pogut tenir el guardia de torn!! 🙂
Xavi....as camviat un V8 per un D3???????? ara si que veig que as perdut el nord!!!!! ;D ;D ;D ;D
Ignasi....... Quan possint recta el seient del conductor al defe.....veure la llum !!!!!!!. Jajaja
em quedo amb el RRs i el Disco 3. I amb els diners del RRc + els diners de la venda del extres, vull convertir el D 3 amb D3 CHALLERGER G4........ ( FRANCESC D3 G4.......... ja te'l deixaré per q també perdis el nort. ......Jijiijii).
XAVI
:-X
Bones
Bona el.lecció espero et quedi maco maco aquest D3 g4.
Per cert, quins son els extres que vens? jejejejej
Buena info David, sabes si es lo mismo si circulas con la documentación retenida por no conformidad de la Itv, y si tiene coste en puntos, estoy hasta los mis..... Bueno se me esta pasando por la cabeza... ::), y quiero hacer analisis de riesgos..... 😮
Saludos Joan
Bones
Per cert, quins son els extres que vens? jejejejej
Em semble que aixo si puc fer, adjunto link foro empresas colaboradoras,
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=58408.0
Xavi
Bones
Per cert, quins son els extres que vens? jejejejejEm semble que aixo si puc fer, adjunto link foro empresas colaboradoras,
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=58408.0
Xavi
Gracies Xavi, t envio mail jejejjee
Xavi!!! Que no informes als teus colaboradors o que!!???? >:( >:(
L'ultim dia que vam parlar vaig sentir tocar campanes pero no m'ho pensava, ja et truco i comentem.
Perdona jordi (jojo) ha sigut molt rapit i el mes bó es que esta tant content que s'ha apuntat al NACIONAL i aixi el prodre veure en accio per ultima vegada...... :'( :'( :'(
Dijous 28 al sopar del Dijueves parlavem de si podia anar amb ITV caducada i el Divendres a casa del Jl Garzon, parlan del NACIONAL, un amic seu me'l compra i s'apunten tots tres ( Jl Garzon, Javi300 i El Jordi (nou propietari))....
Ara tinc ITV per Dijous a les 7.00h de MATÍ !!!!!!!!!!!
Xavi
Buena info David, sabes si es lo mismo si circulas con la documentación retenida por no conformidad de la Itv, y si tiene coste en puntos, estoy hasta los mis..... Bueno se me esta pasando por la cabeza... ::), y quiero hacer analisis de riesgos..... 😮
Saludos Joan
Joan, comentado con el compañero que se pelea cada día con industria, me indica lo siguiente: si te pillan con la ITV caducada, 150 €; si el policía que te verifica los datos se da cuenta de que tienes retirado el Permiso de Circulación por tener que pasar la reforma no autorizada y pendiente de industria SIENDO EL TRASLADO DEL VEHICULO NO AL DOMICILIO DEL PROPIETARIO, AL TALLER PARA SUBSANAR LA REFORMA O PARA VOLVER A PASAR LA ITV, conllevaría el precinto inmediato del vehículo. En ningún caso conllevaría la retirada de puntos del permiso de conducir del usuario.
Le he comentado tu tema y me ha dicho que, si todo va como tiene que ir, estás a la mitad del tiempo de espera: has tenido la mala suerte de tocar la única zona del vehículo en el que el número de bastidor está troquelado en el vehículo.
Recomendación: no usar el vehículo; insistir en la ITV para que por pesado intenten acelerar el tema con industria.
Tal y como indica 109LRS, te pueden dar un plazo para pasar la ITV si has ido a pasarla y ha sido desfavorable PERO NO AFECTA A UNA REFORMA DE IMPORTANCIA SIN AUTORIZACION PREVIA DE INDUSTRIA.
Espero que esto te sirva para evaluar los riesgos que se te están pasando por la cabeza, a ver si los asumes o no.