Forum
II Sortida Històrica i Lúdica
Bona nit.
Ja fa dies que l'estic preparant. El dia escollit ës el 04/11/2018. És un diumenge i tinc pensades unes quantes idees per a tota la família.
Sortida en 4x4 per la zona de Sant Pere de Vilamajor amb visita guiada a la zona històrica, probablement encarada a tema històric vinculat a la Festa del Vilamagore 2018 i a les vivències reials al nostre poble.
Podran vindre les mascotes, els infants... I es tracta de passar el matí amb els cotxes pel Massís del Montseny, dinar plegats a la plana de Vilamajor i participar del Vilamagore Medieval a la tarda on la mainada disfrutarà d'allò més amb les batalles d'espases, les curses de justes i els habitants del Vilamagore que s'infiltraran entre la multitud. Els grans podrem gaudir, també, de les actuacions en directe, dins el nucli antic de Sant Pere, de diferents teatrelitzacions de la vida reial de Peronella, la Reina del Vilamagore Medieval, bassada en el llibre "Confidències d'una reina" de la nostra conciutadana Teresa Sagrera.
La jornada promet.
Places limitades.
Per anar organitzant el tema, seria convenient obrir llista d'inscrits amb el nombre de persones que vindrien separades per adults i infants. Obro llista:
- Mr. Croqueta: 1 + 0; total: 1 + 0.
-
M’hi sumo:
Taka102 + 1 adult + 2 nens. Total 2 adults i 2 nens.
Salut i gràcies!
Ok, Taka102!
Edito llista:
- Taka102: 1 + 2; total: 2 + 2.
Edito llista:
- Taka102: 1 + 2; total: 2 + 2.
- Perera 1 + 0 Total 3 + 2
Ok, Taka102!
Edito llista:
- Mr. Croqueta: 3 + 2; total: 3 + 2.
- Taka102: 2 + 2; total: 5 + 4.
- Perera: 1 + 0; total: 6 + 4.
Hola bondia a tots. Nosaltres anirem 2 adults.
- judokabcn: 2 +0; total 8 + 4z
Hola a tots/es!
La II Sortida Històrica i Lúdica a Sant Pere de Vilamajor va prenén cos i, a espera de tindre els permisos, si tot va bé, encara que repetirem algun indret, la sortida serà diferent a la de l'any anterior.
Esperem que les aportacions que estem acabant de pulir, amb "proveïdors" externs i propietaris de finques, es puguin dur a terme! Si és així, serà un al·licient més i que us farà disfrutar i, desitjo, us agradi!
Tingueu en compte que a la tarda es visitarà el Vilamagore Medieval! Festa on ens traslladarem a l'època feudal i el passat nobiliari i reial de Sant Pere de Vilamajor, poble que forma part del camí reial i segona residència dels Comptes Reis de Barcelona!
Una experiència com poques, on la canalla s'ho passarà d'allò més bé!
Aneu-vos apuntant! Les places són limitades!
Bon dia.
M'agradaria saber si el dinar serà de picnic.
De ser així segurament ens apuntarem.
Merci
Buenas, interesant proposta, miro de cuadrad agenda familiar i si tinc cotxe enllestit vindrem 4!!
Vinga penya que això promet
- judokabcn: 2 +0; total 8 + 4
- Tarraco: 2 + 2: total 10 + 6