Forum
Hola a tots, un mes del valles
Hola a tots, amb dic Sergi i visc a les Franqueses del Valles, dons be he estat mirant per aqui i veig que en sou una bona colla i que feu uns sopars molt intersants per la Garriga. Intentare asistir algun dia a aquestas reunions on degusteu unes bones bravas.
Potser algu amb te vist per al valles, porto un range 3.5 efi granate amb snorkel, escape i poca cosa mes a part de els vidres tintats.
Intentare penjar alguna foto.
Salutacions i Bon Any
Salutacions Sergi, dons sí, ja som una bona colla dels volta'ns de Granollers. A més, el senyor Mr. Croqueta (David), el senyor jacranger (Jordi), i jo mateix, estem quasi cada cap de setmana per el teu poble. Apart dels LR també ens agraden els cotxets de slot (scalextric). Som socis del Centre de Modelisme de les Franqueses, la nau que queda just darrera de l'estació de la Renfe.
A la nostra edat i seguim jugant amb cotxets, no importa de quina escala...
Benvingut i tal com l'hi he comentat al company pikao300mk3 vigila amb aquesta colla que s'ajunten els dijous per sopar que son força perillosos i les braves adictives... No saps on t'has ficat... ;D ;D ;D
Carles (GASSMAN)
benvingut boltsan!! donç bueno, no t'he vist per aki per on jo visc pero aixo te facil arreglo, un dijous ens casquem unes braves amb aquesta gent i fora jajaja, aviam si puc liar a un colega que te un range v8 tambe i venim tots dos a alguna sortideta jajajaj!!!
Salutacions desde La GArriga !! i ja saps , el día que ens ajuntem per aqui , apuntat nano !!
ok, si aquest dijous quedeu, intentare vindre i aixi si amb dona temps de acaba de montar els coxinets retens i demes juntes de les rodes devanteres, hos ensenyo la meva joguina.
Salutacions
Si ja veig que en som uns quants, laltre dia vaig veure un range a granollers pintat de groc camel, es de algu del club o vosaltres?
benvingut boltsan!! quan quedem un dijous a la garriga, anima't i aixi ens coneixem!! jo soc de la roca!!!
apa salut!!
aquest dijous quedereu a la garriga? ostras si es avui!! be si quedeu intentare vindre, sempre que la susodicha amb deixi.
Salutacions
De moment, aquesta setmana serà que no hi ha dijueves... potser la propera o la següent (els companys estan lluitant per a conseguir crédits i/o passes pernocta amb les respectives: suposo que ja saps com funciona aquest tema ¿no?)
No pateixis que ho sabràs desseguida que es monti un, en aquest mateix subforo.
Salut!
David (Mr. Croqueta).
Hola David (Mr. Croqueta) la veritat es que no se com funciona les kedades dels dijueves al vespre, tans sols he llegit que hi han braves i demes degustacions amb cervesa, pero bueno ja ho anirem veien. Encare amb fotra a fora de casa la dona si hi ha tan de perill!!!!
Salutacions
ben bingut boltsan, ets de las franquesas , dons jo de granollers aixins que estem molt aprop, ja ens anirem veien i algun dijueves ja ho saps, ves mirant i apuntat.