hola a tots, un mes...

Avisos
Vaciar todo

hola a tots, un mes de nou per aqui!!!

17 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
900 Visitas
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187
Topic starter  

bon dia a tots, em presento aki perque veig que hi ha gent de molts puestos i buenu, primer presentarme al meus i cuan sapiga com funciona tot ya anire investigant jejjejejej, em dic sergi i soc de castellar del valles (bcn) i res al tenir fa poc una criatura vaig vendre el coche que tenia i em vaig quedar un discovery 300tdi que tenia el meu pare tancat al garatge des de fa uns añets, aviam si demà puc i puju unes fotos del coche.
donç e acabat per aki aviam si es fan gaires rutilles per aki ja que ja he deixat en coche en condicions l'hem d'aprofitar jajjaj

ens veiem gent  :laugh: :laugh:

(@Mammcat)
Respuestas: 475

Benvingut!

(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Benvingut, Sergi, jo em dic Pau i sóc de Sabadell!! Mica en mica aniràs descobrint que som una bona colla per la zona. Per cert, tinc el mateix cotxe que tu, un Disco 300 Tdi, com més el facis anar, més t'agradarà!
Fins aviat!

Bienvenido, Sergi, yo me llamo Pau y soy de Sabdell. Poco a poco verás que somos un buen grupo los de la zona. Por cierto, tengo el mismo coche que tú, un Disco 300 Tdi, cuanto más lo uses, más te gustará!!

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

benvingut sergi, jo soc de la roca del valles, a veure si dintre de poc fem una ruta la gent dels valles!!

apa salut!!!

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

benvingut sergi! Espero que lo que et vagis trobant mentre investigues sigui bó d'aprofit per tu, aqui estas com el papa en la ciutat del vatica! jeje disfruta molt d'aquest discovery amb la familia, espero que ens coneguem aviat!

"el peke" de sant antoni de vilamajor

salut i força tracció

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Hola, Sergi, benvingut. Ja vueràs quina colla hi ha per aquí... Segur que aviat voldràs conèixer-nos. Estigues atent a les trobades que de vegades anem fent els dijous... una mica parades aquests dies pel tema de les festes.
Salutacions des del Baix Montseny.
David (Mr. Croqueta).

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

gracies a tots pero le benbinguda, a sabadell tinc vist un disco pero em sembla que es un 200 que esta precios, al darrere del corte ingles, brutal!!! per altra banda no fa falta dir que si hi ha sortida, fang, aigua, pedres i un bon esmorzar o sopar dir que conteu am un mes, gracies a tots per ser tan agraïts. pel cas de veurens donç nomes meu de deijar un misatge per aki i ja esta, no hi ha cap problema jjajajja.
si de moment estic investigant i llegin aviam si el compotaments del meu disco son normals o no, referencies d'algun fallo que vaig tenir i unes coses que no funcionaven gaire be, pero de moment ja ho vaig solucionant tot a mida que hi ha algun calero jajjajajajaja,  donç res mes a dir que gracies i que ens veiem a la propera concentracio, sopar o liada que hi hagi per aki!!! jajjajaja

salut i molt de gas!!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Aquest Disco 200 que comentes ja el tinc vist, ja... és molt xulo! Més voldria jo que el meu 300 s'hi assemblés, jajajajaja!!

Qualsevol dubte que tinguis sobre el teu cotxe planteja'l, segur que sigui el que sigui, a algú ja li ha passat abans i et podrem aconsellar.

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Hola! doncs jo sóc de Sabadel i també paro per Castellar fa poc que tinc un 109 serie III del 77 vaja un iaio recpecte als vostres, encara l´estic posant a punt però Quan pugui m´apunto, si no us fa mandra nar a 60-70-80 km/h per carretera... si hi ha pujada 40-60km/h.  Saluts

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Tequi, som del mateix poble, doncs!!

Jo visc per Can Llong, si vols un dia quedem i fem una cervessa. Ah!! I si necessites ajuda amb el SIII digue-m'ho, jo en tenia un.

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

jajaja tranquil tequi, el meu tambe puja a akestes velocitats jejjeje pero si vien quan cuguis i sino digues algu que un copi no va mai malament jjajajajaja

enorabona pel coche, mencantes els coches antics, jo tinc com a reliquia un toyota supra del 92 que tambe esta am restauracio jejjejeje

aviam si pasen les festes i recuperem calerons i fem una ruta i/o sopar jejejej!!!!

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Benvingut!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvingut Sergi d'un altre des de "els Sants de Vilamajor" (Pere i Antoni) als peus del Montseny. Si el Disco feia temps que estava parat, assegura't apart de la corresponent revisió mínima (Oli, filtres, pneumàtics, bateria, etc.) de canviar la corretja i tots el líquids possibles (canvi, transfer, grups, refrigerant,etc.) Potser tot sumat son uns quants calerons, però d'aquesta manera t'assegures que tindràs Disco per anys. Val la pena.

Benvingut i vigila amb la colla aquesta que s'ajunten els dijous per sopar que son força perillosos... 😉 ;D

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

si gassaman, ya li e fet neumatics, corretges, culata, egr anulada y uns cuants sinemblocks, i la distribucio, akesta setmana em toquen el olis aviam que pasara jejejejjeje, cullons tan perillosos son??? hi ha rutes nocturnes??? jajajajjajaja

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Topic starter  

buenu nois, les promeses son deudes, aki us deixo unes fotos del petit, de moment esta de serie amb apanys caseros que li he anat fent... jejejejej

aviam si us agrada..:

/

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: