DINAR/SOPAR DE NADA...

Avisos
Vaciar todo

DINAR/SOPAR DE NADAL

16 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
1,071 Visitas
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522
Topic starter  

Bones!
Seguint el "Globus Sonda" de RPodio per fer un sopar de Nadal, el tema més compromès serà triar la "zona" on buscar un restaurant on puguem gaudir d'una menja en família i que no es dispari el pressupost.

Tenint en compte que ha de venir gent de Sort, Andorra, Berga, Figueres, BCN (en general), Vilanova i la Geltrú i Tortosa i Lleida (per posar les ciutats més radials possible) plantejo un quadrilàter que, si mireu be el mapa, es al aproximadament al centre de Catalunya

Si teniu alguna proposta feu-la obertament ja que, entre tots, hem de trobar un lloc que sigui el menys "molest i llunyà" de les nostres residències, però amb ànim de que la majoria de nosaltres ens sentim amb ganes de trobar-nos i ens faci la menor mandra possible el desplaçament.

Proposeu ciutats encara que no estiguin representades, ja que aquesta no és si no una proposta inicial per definir la zona i, posteriorment, buscar un lloc.

Que us sembla? On quedem?

Una salutació

Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

El vot es pot canviar. Jo trio Tàrrega per proximitat, però vivint on visc no em sap greu desplaçar-me a qualsevol de les altres ciutats.

El que si m'agradaria és que algun soci o simpatitzant de la zona ens pogués recomanar algun indret, després de cloure aquesta votació, que és per 10 dies.

Una salutació

Mik

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Votat, encara que crec mes necessari decidir el dia primer de tot...

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Si, per això ja he fet el comentari al teu fil. La qüestió és que la cosa es mogui en els propers dies

Sent from my bq Aquaris 5 using Tapatalk

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Votat! A igualada, tot i que no és la opcio més propera a Sabadell.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

jo també he votat, ara a l'espera del dia, a veure si va bé...

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Com diu el Roger, el dia és més important, però així fem bullir l'olla. Mireu-vos el dia al fil original!:

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=80017.0

Salut!
Miquel

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Vot emés. Respecte al día no crec que tingui cap problema sigui quin sigui.
Salutacions.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

He posat Igualada, però qualsevol altre opció també m'està bé. De fet, el més important és la companyia, la bona teca, i tenir espai de sobres per aparcar.  ;D  😉

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

A tot arreu hi ha excel·lents opcions!
Ningú més vol donar la opinió??

Salut!
Miquel

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Per cert, Tàrrega no només està posat per proximitat, si no que hi ha companys que tenen establiment als que se'ls podria haver preguntat... Però imagino que a tot arreu estem en les mateixes condicions, no?

ResponderCitar
(@pessols)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 326

Bueno, al final se fa dinar o no???
Si es fa jo tambe vindre, i amb el nen, que ja vol fer clots i bots amb mi......

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

I tant que si, encara que siguem dos... anirem a un buffet i el farem quebrar  ;D ;D ;D ;D

Algo farem

Salut!

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones,
Veig que la cosa està aturada i com que ja s'atancen les festes crec que és difícil de lligar el dinar, faig la següent proposta.
Com que haurem d'aguantar al Presi i a la JD dos anys més, (ENHORABONA I GRÀCIES PER LA FEINA QUE FEU!!!!) ;D 😉 ,
i es fa la presa de possessió el 18 de Gener (dissabte), doncs es podría fer el dinar aquell día a Barna i així "matar dos pájaros de un tiro", dinar de Nadal-Presa de possessió del càrrec. Crec que així seríem més gent, anar primer a dinar i després ben contents a l'assamblea. La JD es podría enrotllar i pagar els cafés..... 😛
Salutacions.

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Molt bones,
Veig que la cosa està aturada i com que ja s'atancen les festes crec que és difícil de lligar el dinar, faig la següent proposta.
Com que haurem d'aguantar al Presi i a la JD dos anys més, (ENHORABONA I GRÀCIES PER LA FEINA QUE FEU!!!!) ;D 😉 ,
i es fa la presa de possessió el 18 de Gener (dissabte), doncs es podría fer el dinar aquell día a Barna i així "matar dos pájaros de un tiro", dinar de Nadal-Presa de possessió del càrrec. Crec que així seríem més gent, anar primer a dinar i després ben contents a l'assamblea. La JD es podría enrotllar i pagar els cafés..... 😛
Salutacions.

Em sembla bé!

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: