Forum
DIJUEVES A TARRAGONA. 20/06
Bé doncs. Queda oberta convocatòria per la primera kdd a terres de TARRAGONA.
De moment he parlat a amb un parell de puestos aquí a Roda de Bara per sopar en plan tapes i amb un preu tancat i raonable per persona.
Donaré més detalls el dilluns quan més o menys tingui mig clar el número aproximat de persones.
Començo llista.
- Tarraco, 1 comensal. Total 1.
-....
Pues yo no voy a poder ir... y ya lo siento, va a ser el segundo dijueves que me pierdo (el primero es el de hoy)... ese viernes me operan a las 7 de la mañana, con lo que contando las 12 horas de ayunas me hace imposible participar, espero poder asistir al segundo dijueves tarraconí.
Espero que no sea nada grave. Contamos contigo y tus innumerables anécdotas para amenizar la velada la próxima kdd
Yo tambe hi vaig vaaa gaaassa
- Tarraco, 1 comensal. Total 1
- XAVI 300 TDI. 1 comensal. Total 2
- Pikao300. 1 comensal. Total 3
Prefecte. Això s‘ànima.
Saludos desde Roda de Bara (Tarragona)
Angel (Tarraco)
Jo estic bastant liat aqueta setmana que ve, a mes divendres marxo cap a Vilallonga del Camp per començar la transpiranaica el disapte amb uns companys, el dijous tinc compromis pero encara no esta confirmat, o sabre com a molt tard el dimecres al mati, si s´anula i encara em puc apuntar al sopar alla estare 😉
Angel de moment som 2 de Barcelona y tu, veien q pessols, xavi disco i de moment la resta de Tarragona no s'anima, potser hauriem de canviar de dates.
Veiem com evoluciona la setmana, pero lo bo es que ens poguem coneixa els maxims posibles de Tgna,no ?
Ja anem veien com evoluciona pero als landrovers de Sur , animeu-vos !!!!
Xavi
Jo si es traspases a l'altra setmana, maniria perfecte!!!! Pero evidenment a veure els altres.....
Per mi cap problema. Quines dates us aniria bé? La setmana del 24 al 30 sóc fora però dijous 4 de juliol i següents ho tinc bé
Angel (Tarraco)
Hola
Cap problema per mi tant este Dijous com mes endavant
Tarraco , em vas enviar mp i el vaig contestar .. No el tens ?
Bueno, pues anem comentant ja em direu
Fins aviat
Hola. Si que em va arribar. Porto uns dies enfeinat i se me ha passat.
Llavors, obro tema nou pel 4? Per cert, com que l‘amic pessols té lliure el cap de setmana del 20, a veure si ens podria montar una ruteta per vandellos!!!
Angel (Tarraco)
Ok
Em dieu algo o ja aniré entrant al foro... Per cert la ruta per el 20 de juliol ?
Si es per Vandellòs o una mica mes a l'interior cap problem
No estaria mal per aqui ...